Silent Hill 2 Remake - Wschodnia część miasta: moneta, płyta winylowa, apartamenty, przycisk, samochód
Wschodnia część miasta - Silent Hill 2 Remake.
Po dotarciu do ławeczki na ulicach i zebraniu mapy rusz w stronę zachodniej części miasta.
Dotrzesz do kwiaciarni, gdzie znajdziesz notatkę. Idąc dalej ulicą, dotrzesz do barykad, więc musisz kierować się w stronę ulicy Lindseya (na północ).
Tam zauważysz po raz pierwszy dziwnego oponenta - idź za śladami wymiocin, które prowadzą do ciasnej alejki i niebieskiej furtki, przez którą musisz przejść.
Dotrzesz do bramy garażowej, obok której się przeczołgasz i następnie dotrzesz do punktu zapisu. Kawałek dalej zbierz z szafki pierwszy przedmiot leczniczy i przejdź korytarzem w mieszkaniu do miejsca z dyktafonem.
Po tym zacznij walczyć z pierwszym wrogiem - okładaj go deską z gwoździami do momentu, aż padnie. Otrzymasz też radio, którego dźwięk sygnalizuje, że w pobliżu są wrogowie.
Po odblokowaniu nowej trasy idź przed siebie, zbij szkło, aby wrócić na ulice miasta. Po scence z wychodzeniem z domu wróć na ulice, zbierz zapałki i notatkę na asfalcie.
Po tym na większej ulicy możesz iść w lewo i zdobyć monetę w miejscu Texan Cafe (tam gdzie znajduje się barykada przy ulicy Lindseya) lub iść w prawo w kierunku zakreślonego miejsca na mapie - baru Neely's.
Tam czeka na Ciebie wiadomość z baru, punkt zapisu czy drzwi, które aktywujesz za pomocą specjalnego przedmiotu.
Jeśli nie zebrałeś monety z Texan Cafe, cofnij się do tego punktu przy ulicy Martina. Inna kwestia to szafa grająca na prawo od wejścia.
Ściągnij z niej płachtę, zabierz drugi kawałek płyty i sklej ją z drugą częścią płyty winylowej, którą zdobywasz na zapleczu w Groovy Music na północy ulicy Neeleya.
Po tych akcjach zacznij naprawiać szafę grającą. Połącz zielony element z tym czerwonym, odsuń go do środka, potem opuść niebieską sprężynę, a po tym przesuń zielony obiekt dwukrotnie w stronę Jamesa. Dzięki temu nałożysz na niego płytę.
Potem wrzucisz monetę do szafy grającej - potrzebujesz jeszcze jednak przycisku numer 2, który posiada - według notatki - agresywny mieszkaniec. Rusz do apartamentu na południu ulicy.
Wejście znajdziesz przy drzwiach oznaczonych numerem budynku "16". Po wejściu zabierz mapę apartamentów (przy tablicy na korytarzu po prawej stronie), a potem przesuń szafkę przy drzwiach z prawej strony.
Dotrzesz do stróżówki, gdzie zabierzesz klucze do pokoju nr. 5. Wejdź na piętro, odbij w lewo i przejdź do drzwi, które otworzysz. W środku przejdź do sąsiedniego pomieszczenia przez szczelinę, a wyjdziesz na balkon.
Z niego przejdziesz do zamkniętego na łańcuch pokoju. Aby go otworzyć, przejdź do łazienki po prawej stronie i przeszukaj dziurę. Po wciśnięciu 3 razy przycisku zdobędziesz ostatni element do szafy grającej.
Teraz opuść tę lokację przez drabinę na dachu i wróć do baru, gdzie aktywujesz szafę grającą poprzez wciśnięcie klawiszy C2 (niebieska/dwójka). Po tym otrzymasz klucz, którym otworzysz drzwi na lewo od baru.
Następnie przesuń wózek pod przejście na ścianie i przeczytaj list na biurku, po czym zacznij szukać zielonego samochodu.
Musisz przejść przez zieloną bramkę, mijając wiele pojazdów tego samego lub innego koloru - warto je przeszukać w celu zdobycia amunicji czy przedmiotów leczniczych.
Po przejściu jednak przez bramkę przeszukaj ubrania na lewo od samochodu zielonego koloru z końcówką rejestracji "06". Zdobędziesz dzięki temu klucz do apartamentów Wood Side na zachodzie mapy.
Potem pokonaj wrogów - stosuj zasadę 2-3 uderzeń i wykonywania uniku. Następnie wyjdź alejką na północ i odbij w lewo. Teraz biegnij przed siebie aż do końca ulicy, mijając skrzyżowanie i wielu oponentów, z którymi nie warto walczyć.
Gdy miniesz znak o prędkości 20 mil i zauważysz amerykańską flagę na budynku po prawej stronie, użyj klucza, aby wejść do apartamentowca. To zakończy ten rozdział przygody.