Silent Hill 2 Remake - Więzienie Toluca: odważniki, karabin, zwierzęta, dziedziniec, labirynt
Więzienie Toluca - Silent Hill 2 Remake.
Po dotarciu do saveroomu zauważysz karabin oraz notkę. Potem rusz do kaplicy, gdzie zauważysz ołtarz oraz ciężki odważnik.
Zbierz go i idź na wschód do cel więziennych. Zauważysz tu kilka zablokowanych drzwi z ikoną zwierząt, ale celem jest udanie się na dziedziniec.
Tam zauważysz figury oraz tace, na które możesz wkładać odważniki. Ten zebrany z kaplicy dostarcz do pomnika z lewej strony dziedzińca.
Dzięki temu otworzysz sobie przejście do pomieszczenia z bezgłowym wężem. Udaj się tam, a potem nie interesuj się zbytnio celami - zamiast tego biegnij do pokoju świadków, uważając na wrogów, którzy chodzą po suficie i atakują z wyskoku.
W pokoju świadków zauważysz generator, w którym musisz aktywować wszystkie przyciski w odpowiedniej kolejności (aby przeciążyły system). Kombinacja jest losowa.
Po aktywacji alarmu zabierz z krzesła odważnik i ucieknij z tej lokacji. Jeśli chcesz wrócić do tamtej części więzienia, zburz ścianę w E1 i przejdź do E19, a stąd do E10, który prowadzi do punktu kontrolnego świadków.
W stróżówce znajdziesz klucz do zbrojowni, a więc miejsca, skąd będziesz w stanie wyciągnąć karabin widoczny w pierwszym save roomie w tej lokacji.
Zdobądź ostatnią giwerę dla Jamesa i idź ponownie na dziedziniec, gdzie tym razem użyjesz średniego odważnika. Połóż go z prawej strony, a duży i mały odważnik z lewej, co sprawi, żep przejdziesz do drzwi z wygrawerowanym bezrogim wołem.
Tam czeka na Ciebie piętro więzienia. Musisz wejść do celi C4, a klucz do sąsiedniego bloku D znajdziesz w wartowni - w szufladzie w biurku. Po tej czynności idź do bloku D, a tam czeka na Ciebie na końcu korytarza (w D5) apteczka z kluczem-nożykiem oraz notatka.
Następnie przejdź do celi C4, gdzie użyjesz klucz-nożyka i ruszysz do toalet, skąd droga prowadzi już wyłącznie do prysznice.
W tej lokacji Twoim celem jest zabicie dwóch wrogów, a następnie przejście na wschód poziomu, gdzie dojrzysz robaki oraz dziurę w ścianie.
Przeszukaj ją, a zdobędziesz trzeci odważnik. Wróć z nim na dziedziniec (tą samą drogą - wyciągnij strzelbę i omiń wrogów, pielęgniarki możesz postrzelić w głowę) i tym razem odważniki ułóż tak, aby wyłącznie najmniejszy odważnik był z lewej strony, a reszta po prawej.
Po przejściu przez trzecie drzwi (tym razem dzika) odbij w lewo w kierunku pokoju widzeń. W tej lokacji przejdź dalej, przeskakując przez stanowisko numer 5.
Miń kilka drzwi i idź do ambulatorium, mijając pomieszczenie socjalne. W biurze owej lokacji zauważysz na biurku klucz, z którym wróć do drzwi prowadzących poziom wyżej (obok pomieszczenia socjalnego).
Na górnej kondygnacji idź przed siebie, skorzystaj ze schodów, a dotrzesz do biura, gdzie zauważysz maszynę do pisania oraz kartkę. Wejdź z nimi w interakcję.
Twoim zadaniem jest napisanie słowa "SICK", a więc chory, dzięki czemu zdobędziesz odważnik. Z nim wróć na dziedziniec i ułóż wszystkie z nich po lewej stronie.
Po prawej ma zostać wyłącznie ten "średni". Przejdź przez drzwi z wygrawerowanym gołębiem, po czym w piwnicy w pokoju F6 zauważysz na łóżku odważnik.
Aby go zdobyć, musisz obejść całą piwnicę od lewej do prawej strony, przejść pod ścianką i wcisnąć przyciski, które otworzą dwa pomieszczenia obok.
Przejdź obowiązkowo do pomieszczenia F6, aby zebrać odważnik. Po scence biegnij do F9, zburz ścianę i przejdź do F10, aby wrócić na dziedziniec.
Teraz mając wszystkie odważniki, wróć do pomnika i ułóż elementy tak, jak na screenie wyżej. Dzięki temu otrzymasz patyk, który wykorzystasz przy szubienicy przed Tobą.
Musisz rozwiązać teraz zagadkę tekstową:
- Do 1 opisu podłóż 3 plakietkę o początku "Patrzyłem jak płoną, słyszałem ich jęki";
- Do 2 opisu podłóż 1 plakietkę o początku "Jeśli już muszę się zwierzyć"
- Do 3 opisu podłóż 4 plakietkę o początku "Wybacz mi dziecko, że cię zawiodłem"
- Do 4 opisu podłóż 5 plakietkę o początku "Czym prędzej się oddaliłem"
- Do 5 opisu podłóż 6 plakietkę o początku "Z tobą zawsze dobrze miałem"
- Do 6 opisu podłóż 2 plakietkę o początku "Prawdę mówiąc, oporów żadnych nie czułem".
Po tym podejdź pod jedną z szubienic.
Jeśli wybierzesz linę inną niż przy szubienicy numer 3, to spadniesz do niższych poziomów więzienia. Wybij wtedy wrogów i wróć na dziedziniec, aż do momentu skorzystania z trójki.
Po przejściu przez kostnicę spadnij dwukrotnie w przepaść i skorzystaj z windy, a dostaniesz się do labiryntu.