Reklama

STALKER 2 - poradnik. Solucja, misje główne, questy poboczne, zagadki, mechaniki, walka, mapa, trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

STALKER 2 - poradnik. Solucja, misje główne, questy poboczne, zagadki, mechaniki, walka, mapa, trofea

STALKER 2 - Gorący trop: Baza Południa, Dzika Wyspa, Włóczęga, Dubnyj, Muszla, Cewka

Mateusz Wróbel | 20.11, 22:06

STALKER 2 - Gorący trop: Baza Południa, Dzika Wyspa, Włóczęga, Dubnyj, Muszla, Cewka

Gorący trop - STALKER 2.

Po rozmowie rusz do Bazy Południa na Dzikiej Wyspie. Aby się tam dostać, obierz zachodnią drogę. Dotrzesz do budynku blisko podtopionych lokacji.

STALKER 2 - Gorący trop: Baza Południa

Wejdź do środka i omiń dwa mutanty z prawej strony, szybko wchodząc po schodach, a potem odbijając w lewo na drugą stronę lokacji.

STALKER 2 - Gorący trop: Baza Południa

Teraz idź po deskach rozłożonych na bagnach, a dotrzesz do Bazy Południa. Pomów z Kamieniem, ukazując mu przepustkę. W środku biegnij do głównego budynku na placu. Obok namalowanego domku wejdziesz do schronu.

STALKER 2 - Gorący trop: Baza Południa, Dzika Wyspa, Włóczęga

Tam zejdziesz niżej i wypytasz o Włóczęgę. Udaj się dokładniej do Zarządcy, u którego 3 leki promienne wymienisz na artefakt o nazwie Muszla. Potem dowiesz się od niego, że musisz pomówić z Dubnejem, prawą ręką Włóczęgi.

STALKER 2 - Gorący trop: Baza Południa, Dzika Wyspa, Włóczęga, Dubny, Muszla

Udaj się do niego przez kanały. Dubnyj porozmawia z Tobą dopiero wtedy, kiedy przejdzie Emisja. Stwierdzi, że droga do Włóczęgi stoi otworem, więc wróć się do kanałów, gdzie doszło do wybuchu.

STALKER 2 - Gorący trop: Baza Południa, Dzika Wyspa, Włóczęga, Dubnyj, Muszla

Przeskocz go, a potem przejdź do magazynu. Zauważysz tutaj od razu jednego z kolegów Włóczęgi - od niego odbij w lewo w kierunku skrzynek.

STALKER 2 - Gorący trop: Baza Południa, Dzika Wyspa, Włóczęga, Dubnyj, Muszla

Gdy przejdziesz do miejsca z rurami, podejdź do tej maksymalnie po lewej stronie. Znajdziesz w środku drewniane skrzynie, które musisz rozwalić i przejść dalej.

STALKER 2 - Gorący trop: Baza Południa, Dzika Wyspa, Włóczęga, Dubnyj, Muszla

Przy murze po lewej stronie obiektu znajdziesz finalnie wagony pociągu po prawej stronie - musisz przejść przez jednego z nich, a znajdziesz w środkowej części lokacji Włóczęgę oraz skaner, który musisz szybko wyłączyć.

STALKER 2 - Gorący trop: Baza Południa, Dzika Wyspa, Włóczęga, Dubnyj, Muszla

Po tym otrzymasz nowy cel zadania - porozmawianie z Łodoczką. Wyjście z magazynu dojrzysz po prawej stronie od wagonu. Natomiast po rozmowie z lekarzem będziesz wiedział, że musisz ruszyć teraz do obszaru SPO. Obierz wschodnią trasę, żeby przekroczyć rzekę.

STALKER 2 - Gorący trop: Baza Południa, Dzika Wyspa, Włóczęga, Dubnyj, Muszla

Przy znaczniku możesz odebrać misję od Skoczka, a potem masz dwie opcje do znalezienia klucza. Pierwsza i ta najprostsza skupia się na podejściu pod rury łączące oba budynki. Na filarze znajdziesz drabinę, a na górze - ciało wroga z pękami kluczy.

STALKER 2 - Gorący trop: Baza Południa, Dzika Wyspa, Włóczęga, Dubnyj, Muszla

Teraz szukaj cewki. Wróć do pierwszego budynku i otwórz drzwi na dole (prowadzi tam cel misji poboczne od Skoczka z tego regionu) zebranymi kluczami i zejdź po drabinie jeszcze niżej.

STALKER 2 - Zmiana warty: podziemia stacji,
 

Tam znajdziesz masę toksyn, ale ominiesz je, a w połowie drogi sięgniesz po drabinę, która prowadzi do celu misji. Aby kontynuować quest, idź prosto po schodach w kierunku wrogów.

STALKER 2 - Zmiana warty: podziemia stacji przetwarzania odpadów
 

Wybijaj ich, a gdy znajdziesz się w miejscu z radiem, musisz rozwalić 3 skrzynki prowadzące do szybu. Możesz też odbić w prawo i pozbyć się wrogów.

STALKER 2 - Zmiana warty: podziemia stacji przetwarzania odpadów, Kontroler
 

Niemniej - spotkasz Kontrolera. Nie potrafi on zadawać ci sporo obrażeń, ale będzie cię deprymował lub nasyłał na ciebie inne zwierzęta w formie halucynacji. Podejdź do wroga z np. strzelbą i zadaj mu kilka śmiercionośnych uderzeń.

STALKER 2 - Gorący trop: Baza Południa, Dzika Wyspa, Włóczęga, Dubnyj, Muszla, Cewka

Po tym przejdź przez dziurę w ścianie, a na lewo na korytarzu, przy pierwszych drzwiach, znajdziesz poszukiwaną cewkę. Wróć z nią do Włóczęgi na Dzikiej Wyspie, a otrzymasz nową misję.

Źródło: własne

Komentarze (46)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

STALKER 2 - FABUŁA

STALKER 2 - ZADANIA POBOCZNE

cropper