STALKER 2 - poradnik. Solucja, misje główne, questy poboczne, zagadki, mechaniki, walka, mapa, trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

STALKER 2 - poradnik. Solucja, misje główne, questy poboczne, zagadki, mechaniki, walka, mapa, trofea

STALKER 2 - Jeszcze raz w wyłom: Zotow, tunel, lokacja D, centrum łączności, boss Faust

Mateusz Wróbel | 20.11, 22:06

STALKER 2 - Jeszcze raz w wyłom: Zotow, tunel, lokacja D, centrum łączności, boss Faust

Jeszcze raz w wyłom - STALKER 2.

Po wyjściu z zakładów chemicznych po zainstalowaniu ulepszenia psionicznego w kombinezonie czy broni pomówisz przez komunikator z kapitanem, a potem wrócisz do Dugi.

STALKER 2 - Jeszcze raz w wyłom: Zotow, punkt kontrolny, tunel

Przy znaczniku misji pomów z Zotowem, a potem pomóż żołnierzom odbić punkt kontrolny. Na miejscu musisz po prostu wyeliminować oponentów przy pierwszym znaczniku celu, uważając też na tych na wieży.

STALKER 2 - Jeszcze raz w wyłom: Zotow, punkt kontrolny, tunel

Potem wejdź do budynku i zejdź do tuneli po drabinie. Gdy to zrobisz, przy pierwszym rozwidleniu, przejdź w prawo, rzuć śrubą w anomalię, a ze skrzyń wskocz w lewo.

STALKER 2 - Jeszcze raz w wyłom: Zotow, punkt kontrolny, tunel

Znajdziesz tam wajchę przy komputerach, która po aktywacji sprawi, że otworzysz metalowe drzwi po lewej stronie. Wybij szczury i przejdź dalej, gdzie skorzystasz z drabiny i platformy, a potem znajdziesz mutanta przy ciele sojusznika.

STALKER 2 - Jeszcze raz w wyłom: Zotow, punkt kontrolny, tunel

Zabij oponenta i przejdź dalej, a przy podwójnych drzwiach znajdziesz kolejnego z nich. Następnie wejdź po drabinie do ciaśniejszych tuneli, które prowadzą finalnie do miejsca z anomalią (wieloma szkłami).

STALKER 2 - Jeszcze raz w wyłom: Zotow, punkt kontrolny, tunel

Kucnij w wodzie i idź bardzo powoli, a nie zostaniesz ranny. Potem po przejściu dalej wyjdziesz na zewnątrz i ruszysz do nowego znacznika misji - lokacji D. Po drodze możesz wybijać wrogów lub przecisnąć się od prawej strony, a potem omijając budynek od lewej i przechodząc przez siatkę.

STALKER 2 - Jeszcze raz w wyłom: Zotow, punkt kontrolny, tunel, lokacja D

Na miejscu dotrzesz do budynku pełnego wrogów. Chowaj się za osłoną i staraj się eliminować wrogów z np. strzelby czy innej broni o dużej sile rażenia. Potem przejdź przez drzwi na prawo od głównego wejścia.

STALKER 2 - Jeszcze raz w wyłom: Zotow, punkt kontrolny, tunel, lokacja D

Na korytarzu znajdziesz następnych oponentów oraz zejście niżej do tuneli. Uważaj, ponieważ na dole znajduje się mutant, który potrafi zabierać broń lub podnosić te opuszczone i strzelać z nich w Twoim kierunku.

STALKER 2 - Jeszcze raz w wyłom: Zotow, punkt kontrolny, tunel, lokacja D

Musisz chować się za filarami i strzelać we wroga wtedy, kiedy nie ma przy sobie tarczy o niebiesko-fioletowej poświacie. Potem przejdź dalej, wybij wrogów, uważając na tych nad Tobą, a potem biegnij przed siebie.

STALKER 2 - Jeszcze raz w wyłom: Zotow, punkt kontrolny, tunel, lokacja D

Dotrzesz do miejsca wydobycia. Zgodnie z planem Zotowa podłóż pod dwa ujścia ładunki wybuchowe, a gdy to uczynisz, odwróć się za siebie i przebiegnij przez rurę po drugiej stronie na zewnątrz.

STALKER 2 - Jeszcze raz w wyłom: Zotow, punkt kontrolny, tunel, lokacja D

Po tym, gdy plan nie wypali, rusz do budynku po lewej strony. W centrum łączności odszukaj Fausta, który siedzi na piętrze.

STALKER 2 - Jeszcze raz w wyłom: Zotow, punkt kontrolny, tunel, lokacja D, centrum łączności

Wybijaj wrogów i biegnij za znacznikiem do klatki schodowej. Niektórych wrogów możesz ominąć, jeśli będziesz kucał lub biegł szybko przed siebie.

STALKER 2 - Jeszcze raz w wyłom: Zotow, punkt kontrolny, tunel, lokacja D, centrum łączności

Potem odbijesz na piętrze do pomieszczenia w lewo, a po otwarciu drzwi zostaniesz omamiony przez Fausta, który zacznie uciekać. Biegnij za nim.

STALKER 2 - Jeszcze raz w wyłom: Zotow, punkt kontrolny, tunel, lokacja D, centrum łączności

Dotrzesz na dach, gdzie stoczysz pojedynek z Faustem. Nie skupiaj się na jego postaciach, a zamiast tego zniszcz jak najszybciej 3 nadajniki, a wszystkie widma Fausta zginą.

STALKER 2 - Jeszcze raz w wyłom: Zotow, punkt kontrolny, tunel, lokacja D, centrum łączności

Po tym ten prawdziwy Faust będzie miał jeszcze jeden nadajnik - przy nodze. Musisz strzelać właśnie w ten element, a gdy go zniszczysz, to przeniesiesz się do innego miejsca, gdzie odbędziesz ważną rozmowę z Faustem.

STALKER 2 - Jeszcze raz w wyłom: Zotow, tunel, lokacja D, centrum łączności, boss Faust

Nie ma większego znaczenia, czy zgodzisz się na pomoc Fausta, czy też nie - nie jest to wybór fabularny.

Źródło: własne

Komentarze (42)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

STALKER 2 - FABUŁA

STALKER 2 - ZADANIA POBOCZNE

cropper