STALKER 2 - Jeszcze raz w wyłom: Zotow, tunel, lokacja D, centrum łączności, boss Faust
Jeszcze raz w wyłom - STALKER 2.
Po wyjściu z zakładów chemicznych po zainstalowaniu ulepszenia psionicznego w kombinezonie czy broni pomówisz przez komunikator z kapitanem, a potem wrócisz do Dugi.
Przy znaczniku misji pomów z Zotowem, a potem pomóż żołnierzom odbić punkt kontrolny. Na miejscu musisz po prostu wyeliminować oponentów przy pierwszym znaczniku celu, uważając też na tych na wieży.
Potem wejdź do budynku i zejdź do tuneli po drabinie. Gdy to zrobisz, przy pierwszym rozwidleniu, przejdź w prawo, rzuć śrubą w anomalię, a ze skrzyń wskocz w lewo.
Znajdziesz tam wajchę przy komputerach, która po aktywacji sprawi, że otworzysz metalowe drzwi po lewej stronie. Wybij szczury i przejdź dalej, gdzie skorzystasz z drabiny i platformy, a potem znajdziesz mutanta przy ciele sojusznika.
Zabij oponenta i przejdź dalej, a przy podwójnych drzwiach znajdziesz kolejnego z nich. Następnie wejdź po drabinie do ciaśniejszych tuneli, które prowadzą finalnie do miejsca z anomalią (wieloma szkłami).
Kucnij w wodzie i idź bardzo powoli, a nie zostaniesz ranny. Potem po przejściu dalej wyjdziesz na zewnątrz i ruszysz do nowego znacznika misji - lokacji D. Po drodze możesz wybijać wrogów lub przecisnąć się od prawej strony, a potem omijając budynek od lewej i przechodząc przez siatkę.
Na miejscu dotrzesz do budynku pełnego wrogów. Chowaj się za osłoną i staraj się eliminować wrogów z np. strzelby czy innej broni o dużej sile rażenia. Potem przejdź przez drzwi na prawo od głównego wejścia.
Na korytarzu znajdziesz następnych oponentów oraz zejście niżej do tuneli. Uważaj, ponieważ na dole znajduje się mutant, który potrafi zabierać broń lub podnosić te opuszczone i strzelać z nich w Twoim kierunku.
Musisz chować się za filarami i strzelać we wroga wtedy, kiedy nie ma przy sobie tarczy o niebiesko-fioletowej poświacie. Potem przejdź dalej, wybij wrogów, uważając na tych nad Tobą, a potem biegnij przed siebie.
Dotrzesz do miejsca wydobycia. Zgodnie z planem Zotowa podłóż pod dwa ujścia ładunki wybuchowe, a gdy to uczynisz, odwróć się za siebie i przebiegnij przez rurę po drugiej stronie na zewnątrz.
Po tym, gdy plan nie wypali, rusz do budynku po lewej strony. W centrum łączności odszukaj Fausta, który siedzi na piętrze.
Wybijaj wrogów i biegnij za znacznikiem do klatki schodowej. Niektórych wrogów możesz ominąć, jeśli będziesz kucał lub biegł szybko przed siebie.
Potem odbijesz na piętrze do pomieszczenia w lewo, a po otwarciu drzwi zostaniesz omamiony przez Fausta, który zacznie uciekać. Biegnij za nim.
Dotrzesz na dach, gdzie stoczysz pojedynek z Faustem. Nie skupiaj się na jego postaciach, a zamiast tego zniszcz jak najszybciej 3 nadajniki, a wszystkie widma Fausta zginą.
Po tym ten prawdziwy Faust będzie miał jeszcze jeden nadajnik - przy nodze. Musisz strzelać właśnie w ten element, a gdy go zniszczysz, to przeniesiesz się do innego miejsca, gdzie odbędziesz ważną rozmowę z Faustem.
Nie ma większego znaczenia, czy zgodzisz się na pomoc Fausta, czy też nie - nie jest to wybór fabularny.