Reklama

STALKER 2 - poradnik. Solucja, misje główne, questy poboczne, zagadki, mechaniki, walka, mapa, trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

STALKER 2 - poradnik. Solucja, misje główne, questy poboczne, zagadki, mechaniki, walka, mapa, trofea

STALKER 2 - Ciężka pobudka: śruba, Richter, Zalisja

Mateusz Wróbel | 20.11, 22:06

STALKER 2 - Ciężka pobudka: śruba, Richter, Zalisja

Ciężka pobudka - STALKER 2.

Po rozmowie z Richterem otrzymasz śrubę, która niszczy na chwilę anomalię. Rzuć nią w kulisty obiekt (PPM), a potem przebiegnij przed siebie, aby uciec z tego obszaru.

STALKER 2 - Kuliste anomalie, rzucanie przedmiotami, kule energetyczne: jak z tym walczyć?
 

Następnie idź w lewo do Richtera. Wspólnie z nim możesz iść do posterunku, a zobaczysz, że wielu strażników zostało zabitych. Potem rusz do osady zwanej Zalisja. Po drodze możesz spotkać zwykłych oponentów czy kilka obszarów do przeszukania.

STALKER 2 - Ciężka pobudka: śruba, Richter, Zalisja

Na miejscu natomiast zakończysz tę misję i zaczniesz szukać informacji o Spawaczu.

Źródło: własne

Komentarze (46)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

STALKER 2 - FABUŁA

STALKER 2 - ZADANIA POBOCZNE

cropper