Reklama

STALKER 2 - poradnik. Solucja, misje główne, questy poboczne, zagadki, mechaniki, walka, mapa, trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

STALKER 2 - poradnik. Solucja, misje główne, questy poboczne, zagadki, mechaniki, walka, mapa, trofea

STALKER 2 - Martwa częstotliwość, Jak ćma do ognia: agent Fausta, Ikar, Sienkiewicz, Krywenko, anteny

Mateusz Wróbel | 20.11, 22:06

STALKER 2 - Martwa częstotliwość, Jak ćma do ognia: agent Fausta, Ikar, Sienkiewicz, Krywenko, anteny

Martwa częstotliwość - STALKER 2.

Po dotarciu do nowego obszaru w grze odszukaj obóz Ikar. Podejdź pod oświetloną stróżówkę.

STALKER 2 - Martwa częstotliwość, Jak ćma do ognia: agent Fausta, obóz Ikar

Pokażesz tam odznakę strażnikowi i wejdziesz do środka bez żadnych problemów. W szpitalu wejdź na samą górę, a znajdziesz tam kapitana Sienkiewicza oraz dwóch lekarzy.

STALKER 2 - Martwa częstotliwość, Jak ćma do ognia: agent Fausta, obóz Ikar, Sienkiewicz

Gdy odejdą, pomów z nim o szpiegu w obozie Ikar. Obstawi on, iż jest nim doktor Krywenko, więc rusz do niego i wypytaj go o szczegóły przed zniszczeniem anten w okolicy obozu. Teraz możesz albo współpracować ze Strażą lub IBAOC. W drugim przypadku zdobędziesz dane z anten, a nie zniszczysz ich według kapitana.

STALKER 2 - Martwa częstotliwość, Jak ćma do ognia: agent Fausta, obóz Ikar, Sienkiewicz

Po dotarciu do pierwszej anteny, która znajduje się na prawo od wyjścia ze szpitala, musisz skorzystać z drabiny znajdującej się na skrzyni.

STALKER 2 - Martwa częstotliwość, Jak ćma do ognia: agent Fausta, Ikar, Sienkiewicz, Krywenko, anteny

Potem przeskocz na kolejne drabiny i zbierz dane lub zniszcz antenę. Kolejna z nich znajduje się jeszcze bliżej punktu wyjścia z obozu. Odbij w lewo przy posterunku, a znajdziesz tam wejście blisko kopuły oraz dwóch żołnierzy.

STALKER 2 - Martwa częstotliwość, Jak ćma do ognia: agent Fausta, Ikar, Sienkiewicz, Krywenko, anteny

Obok nich znajduje się antena. Pozostanie ci jeszcze ta trzecia, która została umieszczona poza obozem. Wyjdź przez posterunek na zewnątrz i dotrzyj do znacznika misji. Zabij Dimę, a potem biegnij w prawo na początek rury wychodzącej z ziemi.

STALKER 2 - Martwa częstotliwość, Jak ćma do ognia: agent Fausta, Ikar, Sienkiewicz, Krywenko, anteny

Wskocz na nią i biegnij na dach budynku, aby zebrać dane, z którymi teraz wrócisz do osoby, z którą współpracowałeś w tej misji. Dowiesz się od doktora, że w bunkrze Saturn powinien znajdować się zdrajca, więc rusz tam.

STALKER 2 - Martwa częstotliwość, Jak ćma do ognia: agent Fausta, Ikar, Sienkiewicz, Krywenko, anteny

Na miejscu otwórz drzwi i zejdź niżej. Potem biegnij korytarzem i wybij wroga, który okaże się halucynacją stworzoną przez nadajnik widoczny kawałek dalej. Możesz go zniszczyć na daleki dystans lub podejść do niego, wyciągnąć pendrive'a i zabrać go do doktora.

STALKER 2 - Martwa częstotliwość, Jak ćma do ognia: agent Fausta, Ikar, Sienkiewicz, Krywenko, anteny

W tym drugim przypadku wyjdziesz na zewnątrz po korytarzu lub tą samą drogą, co poprzednio. Po dyskusji ze zleceniodawcą rusz po Szterewa, który powinien znajdować się blisko Stacji Echo.

STALKER 2 - Martwa częstotliwość, Jak ćma do ognia: agent Fausta, Ikar, Sienkiewicz, Krywenko, anteny

Bliżej znacznika otwórz drzwi i wysłuchaj Szterewa. Będziesz musiał go zabić, a potem włączyć urządzenie, które znajduje się przed wejściem. Potem obroń się przed wrogami i po ich wybiciu, rozmów się z agentem Fausta przez laptopa w miejscu Szterewa.

Po tym misja dobiegnie końca.

Źródło: własne

Komentarze (46)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

STALKER 2 - FABUŁA

STALKER 2 - ZADANIA POBOCZNE

cropper