Atomfall - Centrum robotyki: notatki Garrow, zasilanie skrzydeł, konsole, karta do centrali
Centrum robotyki - Atomfall.
Po otrzymaniu dostępu do centrum robotyki zejdź niżej. Polecamy przejść piętrem przez drzwi i dostać się blisko wieżyczki.





Potem zejdź schodami i trzymaj się prawej strony. Przeskocz przez schody, a potem biegnij do podwójnych drzwi z prawej strony, gdzie znajdziesz wejście.

W centrum robotyki biegnij przed siebie, a potem przejdź do miejsca z robotami - skorzystaj z dźwigni, aby spadł na ziemię naukowiec.

Przeszukaj go, a zdobędziesz klucz do magazynu. Możesz teraz przejść po schodach i odbić w lewo, a po otwarciu białych drzwi znajdziesz zapasy. Teraz trzymaj się dalej prawej strony, a dotrzesz do skrzydła z eksperymentami.

Przy drzwiach popatrz w lewo, a znajdziesz skrzynię, na którą musisz wskoczyć - przekieruj potem zasilanie z skrzynki na ścianie z lewej strony.

W środku przesuń dźwignię, aby przywrócić zasilanie, po czym wróć do głównej części obiektu - po drugiej stronie od podwójnych drzwi przejdziesz do centrum administracyjnego.

Obejdź drzwi od lewej strony i przez okno przekieruj energię. Potem w środku przesuń dźwignię, a gdy cała podłoga się naelektryzuje, wróć do miejsca przed drzwiami.

Skacz po półkach, aby dostać się do panelu po lewej stronie i przekieruj energię do drzwi. Teraz pozostanie ten z prawej strony.

Jeśli przy drugiej skrzynce (na lewo od wejścia do sekcji eksperymentów) nie przekierowałeś energii w lewo, zrób to teraz. Nad drzwiami pojawi się wieżyczka, więc schowaj się za deskami i przekieruj energię przy kolejnej skrzynce w lewo.

Po tym przejdź w głąb centrum robotyki - po lewej stronie znajdziesz jeszcze sterownię, ale aby odnaleźć do niej klucz, przejdź do pomieszczenia po lewej stronie od zamkniętych drzwi. Tam w małym pokoju znajdziesz zwisający kabel, a przy nim przejście na dole od ściany.

Teraz po przejściu przez główne podwójne drzwi otwórz sobie drzwi za pomocą swojego przyrządu. Potem przejdź przed siebie i postaraj się wyłączyć wieżyczkę z prawej strony najszybciej jak to możliwe.

Uczyń to samo z tą po lewej stronie ((wcześniej między miejscem do tworzenia robotów włącz konsolę A) - panel znajdziesz na górze przy ścianie. Teraz aktywuj konsolę B i spróbuj przejść w kierunku kolejnych wrogów.

Warto wrócić się po prostu do punktu wyjścia (lub wyłączyć inną wieżyczkę) i przejść przez tunel przy pierwszej wieżyczce. Biegnij na sam koniec, dzięki czemu dotrzesz do konsoli C i przejdziesz do miejsca z testowaniem broni.

W tym miejscu przeszukaj ciało zabitego naukowca - obok niego znajdziesz kartę do centrali.

Wróć się teraz do lokacji blisko ostatniej wieżyczki i przejdź do centrali.

Tam na biurku znajdziesz notatki Garrow, więc wróć z nimi do kobiety, a otrzymasz polecenie ruszenia do zapory w Casterfell.