Atomfall - Wrak konwoju, Infiltratorzy: stacja kolejowa, ocalały, skrzynka Agravaine'a
Wrak konwoju w Atomfall.
Na zachodzie lokacji znajdziesz obóz banitów, a w nim notatkę aktywującą dodatkową aktywność.






Dostań się na północnym zachodzie do lokacji o nazwie Wrak Konwoju. Na miejscu pod zniszczonym wiaduktem znajdziesz poszukiwany pojazd.

Wystarczy że przejdziesz bliżej bagna za pierwszymi zniszczonymi pojazdami, a w skrzyni wojskowej odnajdziesz list dot. pól zakłóceniowych.

Potem przejdź jeszcze w lewo do skarpy, a po przeczytaniu notatki od zabitego strzałami żołnierza dowiesz się, że wejście do węzła jest na wschód lokacji.
Po rozmowie z Molly w obozie na północy okaże się, że jeden z ocalałych ruszył na stację kolejową.

Została ona umieszczona na południowy wschód od obozu handlarzy. Przejdź tylną bramką do miejsca z wagonem i na lewo zauważysz przy zamkniętej skrytce list.

Prowadzi on tropem do wioski Wyndham, drugiej głównej lokacji w grze. Jednakże klucz znajduje się u szeregowego, który nie przeżył katastrofy helikopterem.


Teraz po otwarciu skrzyni (lub nie, bo to opcjonalny cel) przejdź do lasu Casterfell. W jego północno wschodniej części, na południe od starej kopalni z Matką Jago, znajdziesz wejście do piwnicy.

Właz niebieskiego koloru został umieszczony za jednym z większych budynków w ogrodzie - skorzystaj z niego, aby odnaleźć agentów.

W środku przeciśnij się przez szczelinę z prawej strony i przeczytaj trzy notatki - ostatnia jest w pomieszczeniu za deskami, a mówi ona, że kolejny cel to dwór Brinsop w Skethermoor.

Na miejscu obiegnij cały mur od lewej strony. Znajdziesz przejście pod murkiem, z którego idź do przodu, potem w lewo. Trzymaj się muru z lewej i podbiegnij pod zniszczony budynek.

Potem odbij w prawo, następnie w lewo, a na końcu murka po prawej stronie zniszczonych ruin znajdziesz właz prowadzący do podziemi.

Tam spotkasz Ilia Kozłowa, który poprosi o przyniesienie złomu i kleju - jeśli eksplorowałeś lokacje, to na pewno będziesz posiadał te przedmioty w swoim ekwipunku. Po dogadaniu się z radzieckim żołnierzem poczekaj, aż naprawi radio.
Finalnie zginie on z rąk Tanner w węźle, nie masz na to wpływu.