Atomfall - Wszystkie bronie palne: pistolety, maszynowe, karabiny, strzelby
Wszystkie bronie występujące w grze Atomfall.
W grze Atomfall znajdziemy sporo typów broni - począwszy od palnej, przez co rozumiemy strzelby, karabiny czy pistolety, poprzez przedmioty rzucane, a skończywszy na broni białej.




Oto wszystkie rodzaje giwer w grze Atomfall:
Pistolety (krótkodystansowa, szybka broń boczna, łatwa w użyciu)
- MK.VI Revolver – klasyczny rewolwer, duża siła rażenia, ale wolne przeładowanie.
- Hi-Power 9mm – pistolet o dobrej pojemności magazynka i szybkostrzelności.
- M.1911 – półautomatyczny pistolet o dużej sile ognia i dobrej celności.
Pistolety maszynowe (SMG) (wysoka szybkostrzelność, ale spory rozrzut)
- Peerless SMG – kompaktowy pistolet maszynowy, świetny do walki w zwarciu.
- Stengun MK2 – klasyczna brytyjska broń o dużej szybkostrzelności.
Karabiny (duży zasięg i obrażenia, ale wolniejsze przeładowanie)
- Enfield LMG – lekki karabin maszynowy, skuteczny w długich starciach.
- JM-3 Bullpup – nowoczesny karabin z krótką lufą, ale dużą siłą rażenia.
- Terrier .22 – małokalibrowy karabin, skuteczny przeciw nieopancerzonym wrogom.
- Lee No.4 – klasyczny karabin powtarzalny, wysoka celność i moc.
- Falkirk Battle Rifle – wszechstronny karabin szturmowy, dobry na średni i długi dystans.
Strzelby (potężne obrażenia z bliska, ale wolne przeładowanie)
- Broadside Auto 5 – półautomatyczna strzelba, szybkie oddawanie strzałów.
- Eastleigh Hunting Shotgun – klasyczna strzelba myśliwska, duża moc.
- Leamington 12 Gauge – standardowa strzelba kalibru 12, dobra na krótkim dystansie.
Łuki (cicha broń dystansowa, idealna do skradania się)
- Łuk – klasyczny łuk, skuteczny przeciw nieopancerzonym przeciwnikom, możliwość odzyskiwania strzał.