Mass Effect 1 Wrex - Virmir - zabić czy oszczędzić? (wszystkie ścieżki)
Po doleceniu na planetę Virmir usłyszysz o genofagium, czyli słowo, które za każdym razem wyprowadza Wrexa z równowagi. Nie inaczej jest przy namiotach kapitana Kirrahe, gdzie w kwestii kroganina możesz:
- Poprosić Ashley o ochronę (w większości przypadków kończy się to śmiercią towarzysza, bo po paru dialogach kobieta strzela mu w plecy, gdy już dochodzicie do porozumienia).
- Strzelić do Wrexa osobiście (jak sama nazwa wskazuje - zakończenie to kończy się śmiercią kompana).
- Uzyskać jego przychylność (aby to uczynić, musisz przed wybraniem się na Virmir wykonać misję towarzysza, gdzie odzyskujecie legendarną zbroję. Aktywuje ona się po ukończeniu trzech misji fabularnych, więc musiałbyś polecieć na Virmir dopiero po Feros, Noverii i Therum, rozmawiając na piętrze z kroganinem po każdym większym queście).
- Przemówić mu do rozsądku (przekonasz go do swoich racji używając uroku lub zastraszenia rozwiniętego minimum do połowy paska).
Jeśli zabijesz Wrexa, to nie pojawi on się już ani na sekundę w grze. Jego przyszłą rolę obejmie inny kroganin, a jego imię zostanie jedynie parę razy wspomniane przez niektóre klany.
W przypadku ocalenia Wrexa spotkasz go osobiście w Mass Effect 2 i Mass Effect 3.