The Callisto Protocol - Kolonia: Stara kolonia, Karta dostępu, Winda, Latarnia
Opis rozdziału fabularnego o nazwie Kolonia w The Callisto Protocol.
Wszystkie opcjonalne pomieszczenia w tym rozdziale zostały opisane w sekcji poradnika o nazwie "Poboczne i schematy".
Po zabiciu dwugłowego i dotarciu na obszar kolonii skontaktuje się z Tobą Dani. Idź drogą przed siebie, a spotkasz na ziemi kolejnego strażnika, któremu możesz wyciąć implant.
Niezależnie od tego wejdź po drabinie z lewej strony, aby zebrać łupy ze skrzyni lub odbij w prawo od strażnika, aby przejść dalej. Dotrzesz do starej kolonii i teraz musisz ruszyć w stronę latarni. Wejdź do pokoju z prawej strony i zabierz opcjonalnie z półki nagranie.
Potem zejdź w dół po drabinie. Idź cały czas przed siebie, a dotrzesz na plac przepełniony ślepymi wrogami. Jest ich łącznie kilka i zalecamy, aby zająć się nimi po cichu. Jeśli słyszysz charakterystyczne "klikanie", to sprawdź jeszcze pokoje wokół, aby upewnić się, że oczyściłeś lokację.
Następnie sprawdź pomieszczenie kontrolne, a dowiesz się, że potrzebna jest karta dostępu. W tym celu wejdź po drabinie na balkony przy napisie Midtown.
Gdy to zrobisz, zabij pozostałych oponentów na górnym poziomie starej kolonii. Musisz wejść do obiektu z napisem "general store", a jeśli chcesz zdobyć schemat bardzo dobrego karabinu szturmowego, zahacz też o łazienkę.
Finalnie przejdź przez pomieszczenie ochrony i zdobądź identyfikator przy strażniku znajdującym się w pleśni. Potem wróć do pomieszczenia kontrolnego (możesz też zahaczyć o drzwi z prawej, przeciwnej strony od general store, gdzie znajduje się implant).
Wróć w pobliże konsoli na dolnym poziomie starej kolonii i przyszykuj się na małą walkę z wrogami. Ci zajdą Cię od tyłu, więc bądź gotowy na tę okoliczność. Potem aktywuj konsolę i wejdź do windy, którą dostaniesz się w pobliże latarni. Po wyjściu z windy zbierz implant i idź na górę.
Potem zabij wroga w pomieszczeniu z lewej strony, jeśli chcesz znaleźć 3 żele medyczne lub idź od razu w prawo. Tutaj znajdziesz 3 oponentów, a także schody prowadzące na dach.