The Callisto Protocol - Ostatnia transmisja: powrót do Mahler, bezpiecznik, suwaki, Biobot, wiatrak
Ostatnia transmisja - The Callisto Protocol.
Po rozpoczęciu dodatku i przypomnieniu sobie wydarzeń z podstawki wybij stwory, po czym przejdź na korytarz w szpitalu. Pozbądź się kolejnych oponentów i rusz do windy, przed którą znajdziesz także przedmiot leczniczy.
Na windę zeskoczy zmutowany przeciwnik, więc zabij go, odcinając mu kończyny. Potem dowiesz się, że potrzebujesz bezpiecznika do otwarcia drzwi do laboratorium Mahler. Przejdź przez ośrodek i wyciągnij bezpiecznik na samym końcu drogi.
Podczas ucieczki będziesz goniony przez oponentów. Korzystaj z wiatraka i rękawicy GRP, aby sporą część z nich po prostu wrzucić w wirnik. W innych strzelaj choćby ze strzelby i nie pozwól, aby przeszli przez mutację. Potem przejdź przez laboratorium i odnajdź aktywną konsolę - znajduje się ona przy końcu pomieszczenia.
Wyrównaj suwaki - kropka ma przybrać zielony kolor. Gdy inny suwak się przesunie, to szybko go dostosuj. Potem przejdź do miejsca, gdzie wcześniej przebywała Mahler. Po rozmowie idź przed siebie, uzupełnij zapasy i zjedź drabiną z prawej strony w dół. Dotrzesz do cel, gdzie mogą dziać się dziwne rzeczy po wejściu w interakcję ze skrzynią.
Wejdź na poziom B3, odwiedź kuźnię, a potem zeskocz do dostępu do cel, gdzie znajdziesz pierwszego biomota. Możesz przekraść się między nim, idąc najlepiej przez drzwi z lewej strony, a potem szybko do wentylacji na końcu (w środkowej części pryszniców) lub zawalczyć z oponentem.
Wróg atakuje seriami po dwa ataki. Ma opancerzoną głowę, więc nie strzelaj w nią, a zamiast tego w wystające mięso na rękach lub na brzuchu. Możesz go także obijać pałką po wykonaniu uników. Po kilku takich uderzeniach wróg polegnie. Idź przez cały szyb wentylacyjny, a potem dotrzesz do kolejnych cel.
Pozbądź się wrogów - możesz dodatkowo użyć pił po lewej stronie (tych z niebieską poświatą), które przetną wrogów jednym rzutem poprzez rękawice. Przejdź na drugą stronę i zejdź w dół, aby odnaleźć kolejny bezpiecznik. Wyciągnij go, a następnie wybij przeciwników.
Używaj pił czy łatwopalnych butli, a potem wróć do cel na piętrze (po drodze możesz też odwiedzić poboczną lokację o nazwie Areszt Dyscyplinarny na prawo od schodów). Włóż bezpiecznik blisko drzwi i przejdź dalej. W kolejnej kryjówce uzupełnij zapasy w kuźni i skorzystaj z szybu wentylacyjnego. Po akcji z wiatrakiem znajdziesz się w SHU.