The Callisto Protocol - Zagubiony: Pancerz, Poszukiwania, Posterunek, Hangar, Tunele, Garaż, Dani, Strzelba
Opis rozdziału fabularnego o nazwie Zagubiony w The Callisto Protocol.
Wszystkie opcjonalne pomieszczenia w tym rozdziale zostały opisane w sekcji poradnika o nazwie "Poboczne i schematy".
Na starcie rozdziału otrzymasz pancerz, który zapewni Ci od tego momentu większy, maksymalny poziom zdrowia i 6 dodatkowych slotów w ekwipunku. Po obejrzeniu scenki zacznij poszukiwania Eliasa. Idź cały czas przed siebie.
Gdy w śnieżycy zauważysz jakąś postać, zbliż się do niej. Okaże się, iż jest to wróg. Zabij go, a potem dalej idź przed siebie - zejdziesz z klifu, a potem między skałami. Finalnie dotrzesz do Eliasa. Po obejrzeniu scenki otwórz bramę i dostań się na posterunek:
- Jeśli wejdziesz do pomieszczenia C2, kontynuujesz fabułę.
- Jeśli pójdziesz w lewo, to znajdziesz się w opcjonalnej, małej lokacji, w której znajduje się znajdźka.
Po zdecydowaniu się na pierwszy wariant przeciśnij się przez szczelinę i schodź na dolne poziomy. Uważaj jednak przy samym wyjściu, bo dwaj wrogowie będą udawać zamrożonych, a po chwili Cię zaatakują. Musisz być na nich gotowy (na lewo znajdziesz paliki na ścianie - warto o nich wiedzieć).
Po walce wyjdź na zewnątrz i idź ku górze, zabijając po drodze następnych wrogów. Na moście przeciśnij się między wagonami, a potem trzymaj się jak najbliżej balustrady. Otwórz sobie bramę, wcześniej zabijając potwora.
W kolejnym posterunku znajdziesz masę wrogów i łatwopalne materiały, którymi możesz rzucać. Rób to non stop przez dwie fale, aż wybijesz wszystkich. Potem wejdź do pomieszczenia na prawo od bramy, aby zebrać implant lub skorzystaj od razu z drzwi na lewo od bramy, aby przejść dalej. Co warto zaznaczyć, nie możesz uratować Wayne'a.
Po przejściu przez wymienione drzwi skorzystaj z implantu i wejdź do tuneli. Idź główną ścieżką, przeciśnij się pod gruzem i potem odbij do małej lokacji z lewej strony, aby zdobyć nagranie audio czy żel medyczny. Potem wróć na skrzyżowanie i idź w prawą stronę. Przejdź przez przerażające korytarze, a potem przeciśnij się przez szczelinę.
W kolejnej części tuneli zauważysz czołgającego się wroga. Wyciągnij szybko pistolet i strzel w jego kierunku, aby go zabić (inaczej wybuchnie przy Tobie, mocno Cię raniąc). Potem idź dalej przed siebie, zabij wielkiego wroga (więźnia) i kontynuuj podróż.
Przy rozwidleniu idź w prawo za światłem. Zabij szybko kolejnego oponenta na ziemi i zejdź w dół po schodach. Podążaj korytarzem i przejdź między skałami. Potem po cichu, za pomocą noża, pozbądź się pospolitego wroga. Gdy wejdziesz po schodach, strzel do larw i pozostałych, czołgających się oponentów, aby ich szybko wyeliminować.
Następnie idź w lewo. Zabij dwóch wrogów (warto wrzucić ich na pale), zbierz łupy ze skrzynki. Potem wróć na skrzyżowanie i odbij w prawo. Skorzystaj z drabiny, aby przejść do garażu. Gdy otworzysz drugie drzwi, to od razu rozpoczniesz walkę z mutantami. Zajmij się nimi na wszelkie możliwe sposoby.
Warto korzystać z rękawicy GRP i nabijać wrogów na paliki albo rzucać materiałami łatwopalnymi w grupy przeciwników. Po walce otwórz drzwi do warsztatu, aby spotkać się z Dani. Wręczy Ci strzelbę. Wejdź schodami do góry i zbierz implant ze strażnika leżącego na ziemi.
Mając kod, przejdź do panelu po prawej stronie, aby otworzyć bramę. Dowiesz się, że musisz iść do sterowni.