The Callisto Protocol - Następstwa: Elias, Pistolet, Strażnik, Implanty, Pralnia, Oddział medyczny
Opis rozdziału fabularnego o nazwie Następstwa w The Callisto Protocol.
Wszystkie opcjonalne pomieszczenia w tym rozdziale zostały opisane w sekcji poradnika o nazwie "Poboczne i schematy".
Po przejściu przez punkt kontrolny idź przed siebie. Zejdź po schodach i omiń niedziałającego robota. Za drzwiami zaatakuje Cię mutant, którego musisz wyeliminować.
Następnie przeciśnij się przez dziurę między szafkami i obejrzyj scenkę, podczas której ponownie spotkasz Eliasa. Zbierz opcjonalnie żel medyczny z szafek oraz kredyty Callisto, a potem przejdź do pomieszczenia ochrony. Musisz podejść do kuźni (nietypowego sklepu z drukarką 3D), gdzie stworzysz swój pierwszy pistolet.
Gdy wykonasz wymaganą czynność, to opuść pomieszczenie ochrony. Na kolejnym korytarzu obejrzyj, jak jeden ze strażników jest przemieniany w potężną bestię. Wykorzystując swoją nową broń i technikę strategicznego strzału, zadaj kilka obrażeń wrogowi pałką, a potem oddaj celny strzał z broni.
Po starciu udaj się do windy i odbij w prawo, gdy z niej wyjdziesz. Zakradnij się do wroga, a potem wyeliminuj go po cichu. Wejdź po schodach do góry, a znajdziesz kolejnego wroga. Biegaj od lewej do prawej i unikaj trującego kwasu, który wypluwa.
Zastrzel oponenta lub obijaj go pałką. Potem sprawdź opcjonalne pomieszczenia z lewej strony (zbierzesz tam sporo amunicji do działka ręcznego, a także znajdziesz poboczną miejscówkę, w której znajduje się skrzynia z zaopatrzeniem), zanim przejdziesz przez drzwi prowadzące do świetlicy.
- Idź w lewo, jeśli chcesz wejść do pobocznej lokacji, schodząc po drabinie w dół do cel więziennych.
- Idź prosto, jeśli chcesz od razu kontynuować fabułę.
Niemniej wróć pod miejsce, gdzie znajdował się wielki wróg plujący jadem i przejdź przez świetlicę. Dotrzesz do szybu wentylacyjnego, który prowadzi do miejsca, gdzie znajduje się oddział medyczny. W kolejnym pomieszczeniu znajdziesz strażnika i dwóch mutantów.
Kucnij i podejdź pod tego pierwszego, aby go po cichu zabić. Potem zrób to samo z tym drugim. Gdy podejdziesz pod zablokowane drzwi, będziesz potrzebował kodu dostępu. Wróć się do nieaktywnego robota i podejdź pod leżącego przy nim strażnika. Gdy wytniesz implant, idź znowu do pralni. Znajdziesz tutaj jednego wroga, który niespodziewanie Cię zaatakuje, więc bądź gotów.
Potem możesz wejść do skrzydła B2 (pralni), które jest opcjonalne. Znajdziesz tutaj trochę kredytów i innych elementów. Możesz także od razu udać się do skrzydła B3.
- Wejdź do skrzydła B2, aby sprawdzić poboczną lokację.
- Wejdź do skrzydła B3, aby kontynuować fabułę.
W drugim przypadku zejdź schodami w dół. Tutaj znowu znajdziesz główne oraz poboczne pomieszczenie:
- Drzwi po lewej stronie (Konserwacja 414) prowadzą do ścieżki fabularnej.
- Droga na przód prowadzi do opcjonalnej ścieżki.
Gdy pójdziesz w lewo, to kawałek dalej zabijesz potwora, a potem otworzysz drzwi prowadzące do skrzydła medycznego.
Pod nogami zauważysz lekarza, którego implant możesz wyciągnąć. Następnie idź przed siebie i przeciśnij się przez drzwi na końcu korytarza po lewej stronie, aby znaleźć kluczową w rozgrywce rękawice GRP.