Hogwarts Legacy - Łamigłówki Merlina: Dolina Hogwartu
Dolina Hogsmeade - Łamigłówki Merlina.
#1 Łamigłówka Merlina
W centrum wioski Brockburrow. Po aktywowaniu łamigłówki musisz podlecieć miotłą w lewą stronę (na lewo od handlarza), a zauważysz dziurę na kulę. Biegnij w stronę wzgórza, zniszcz bombardą trzy sterty kamieni, a potem pchnij Depulso kulę, aby ta znalazła się w dziurze.
#2 Łamigłówka Merlina
Na wschodzie regionu znajdziesz łamigłówkę. Aktywuj ją, a potem idź w lewo za głazy. Stań na skale i od ostatniego głazu skacz do ostatniego, aby zaliczyć tę zagadkę.
#3 Łamigłówka Merlina
Tym razem musisz dostarczyć wszystkie motyle do wskazanych miejsc.
#4 Łamigłówka Merlina
Tym razem wystarczy zniszczyć kule na filarach. Jedna z nich znajduje się za skałą, więc użyj Revelio, aby jej nie pominąć.
#5 Łamigłówka Merlina
W przypadku tej próby przyjdzie Ci przyciągnąć kule do wyznaczonych płyt. Pierwsza płyta znajduje się na zachodzie, a kule do niej na skale z prawej strony. Druga płyta znajduje się po lewej stronie, a kule do niej na skale z lewej strony. Trzecia płyta znajduje się na wschodzie, a kule do niej zauważysz w namiocie po lewej stronie, kawałek wyżej.
#6 Łamigłówka Merlina
Po aktywowaniu zagadki biegnij pod jezioro. Przed sobą znajdziesz dwa paleniska, które musisz podpalić. Po lewej stronie znajdziesz - blisko mostu - natomiast trzecie. Zrób to szybko, aby żadne z nich nie zgasło.
#7 Łamigłówka Merlina
Tym razem przyjdzie Ci przesunąć 3 kule w wyznaczone miejsce. Dwie płyty znajdują się w obozie wrogów - pierwsze kule z bramą naprzeciwko miejsca startu łamigłówki, a drugie po prawej stronie blisko namiotów. Trzecia płyta znajduje się po lewej stronie za deskami odgradzającymi obóz, a kule do niej w skale po lewej stronie - musisz zniszczyć pnącza, aby przenieść kule.
#8 Łamigłówka Merlina
Zniszcz kule na prawo i na wprost od płyty. Potem wejdź do budynku po lewej stronie (tam, gdzie byli bandyci). Na dole znajdziesz głazy i dwie kule. Zniszcz je, a także rozwal kamienie, aby rozwalić automatycznie ostatnią kulę.
#9 Łamigłówka Merlina
Tym razem dostarcz motyle do wskazanych kamieni. Dwie grupki motyli znajdziesz na wprost płyty (gdy będziesz w rzece, postaraj się wyjść na skałę i dopiero użyć Lumos), a trzecią na tyłach.
#10 Łamigłówka Merlina
Łacznie musisz zniszczyć 5 głazów za pomocą Confringo - znajdują się one wokół całej areny.
#11 Łamigłówka Merlina
W tym przypadku musisz naprawić trzy głazy za pomocą zaklęcia Reparo. Pierwszy głaz znajdziesz za obozem bandytów, drugi po lewej stornie od płyty (za pnączami, które musisz spalić), a trzeci bliżej drugiego obozu bandytów.
#12 Łamigłówka Merlina
Wystarczy przeskoczyć przez trzy głazy przed sobą.
#13 Łamigłówka Merlina
W wiosce Keenbridge idź do wozu przed sobą i przepchnij przez niego kulę. Potem pchaj ją w stronę mostu, używając ciągle Depulso. Gdy przejdziesz wraz z kulą przez most, rzuć nią w lewą stronę, tam gdzie znajduje się dziura.
#14 Łamigłówka Merlina
Tym razem musisz skakać po głazach - zacznij od lewej do prawej strony, a pamiętaj także o jednym głazie po prawej stronie, na którego przeskoczysz, będąc na środkowym kamieniu.
#15 Łamigłówka Merlina
Pchnij dwukrotnie kulę zaklęciem Depulso, a potem poczekaj, aż zleci ona w dół w prawą stronę. Pod mostem znajdziesz dziurę na kulę.
#16 Łamigłówka Merlina
Tym razem podpal trzy paleniska w krótkim odstępie czasowym. Pierwsze palenisko znajdziesz za przepaścią na wprost (patrząc na południowy zachód). Drugie po lewej stronie, a trzecie po prawej stronie od płyty dot. łamigłówki Merlina - zobaczysz je po zniszczeniu beczek.