Hogwarts Legacy - Skrzat, Cap-Sakwa i Krosno: walizka, magiczne zwierzęta, pufki, memortki, lunaballi
Opis misji Skrzat, Cap-Sakwa i Krosno w Hogwarts Legacy.
Udaj się do pokoju życzeń i odwiedź Smyka, który będzie znajdował się w głównym pokoju. Porozmawiaj z nim, a dowiesz się, że w specjalnej walizce możesz znajdować i przenosić do swojej skrytki magiczne, przyjaźnie nastawione zwierzęta.
Po wyjściu na zewnątrz ze Smykiem podejdź do stada pufków. Niezależnie od tego, czy szybko się do nich zbliżysz, czy też wolno, zaczną one uciekać. Poczekaj, aż podczas turlania zbliżą się do Ciebie i użyj Cap-Sakwy. Nakierowuj na nich promień, a potem wciśnij kwadrat w odpowiednim momencie - gdy poprosi o to gra.
Następnie udaj się do drugiego celu misji, aby znaleźć i zdobyć latające magiczne zwierzę. Podejdź do nich, użyj zaklęcia Levioso, aby nie odleciały, a potem skorzystaj z sakwy, aby złapać memortka - tym razem jednak będziesz zmuszony dwukrotnie wcisnąć odpowiedni przycisk, aby złapać ptaka.
Teraz idź do stada lunaballi. Po rozmowie ze Smykiem wejdź na mapę i użyj opcji "czekaj", aby symulować czas do nocy. Tylko wtedy pojawiają się te zwierzęta na wyznaczonej polanie. Następnie podejdź pod lunabellę, użyj Levioso i złap ją do swojej sakwy. Wróć do Smyka i udaj się do Pokoju Życzeń.
Teraz skrzat nauczy Cię dbać o magiczne zwierzęta - odblokujesz specjalną lokację, w której możesz karmić czy czesać swoich pupilów i w dodatku zbierać materiały, które automatycznie produkują co pewien czas. Gdy będą zadowolone, to automatycznie do Ciebie podejdą i pozwolą zabrać wyprodukowane składniki.
Gdy zbierzesz wszystkie z nich, to podejdź do Smyka, a otrzymasz krosno, które pozwoli Ci ulepszać swoje wyposażenie. Najpierw jednak stwórz rzeczony przyrząd, do czego będziesz potrzebował 8 kamieni księżycowych - jeśli je nie masz, to obczyść obozy bandytów i zbieraj kamienie, które będą wypadać z wrogów.
Po zbudowaniu krosna możesz tutaj ulepszać drugi atrybut lub zmienić główne ulepszenie przedmiotu. Wprowadź po jednej z rzeczy do najlepszego przedmiotu, a zadanie dobiegnie końca - po jeszcze jednej rozmowie ze Smykiem.