Hogwarts Legacy - Wielki donżon: Natty, mur, wartownia, brama główna, hipogryf, Harlow, dach
Opis misji Wielki donżon w Hogwarts Legacy.
Po udzieleniu pomocy Sebastianowi skontaktuje się z Tobą Natty Onai, która poprosi o spotkanie. Udaj się więc w pobliże Zamku Falbarton i rozpocznij zadanie. Dowiesz się, że potrzebujesz zdobyć pewien list, aby wszcząć śledztwo, które zaszkodzi Harlow.
Idź do znacznika zadania i zalecamy przypisać już na samym starcie questa do menu szybkiego dostępu zaklęcie Kameleona. Przyda się ono na później. Niemniej - zacznij wdrapywać się na murek. Gdy znajdziesz się przy bardzo wysokiej ścianie, idź w lewo i otwórz mechanizm, za którym kryje się skrzynia.
Zrobisz to z użyciem zaklęcia Depulso. Potem przyciągnij za sprawą Accio skrzynię pod ścianę i połóż ją na ziemi. Zauważysz, że wciąż nie dosięgniesz krawędzi, więc użyj Levioso na skrzyni, a gdy ta będzie w powietrzu, wdrap się na samą górę.
Teraz idź do wartowni. Obiegnij budynek naokoło i popatrz w okno po lewej stronie. Zauważysz przez nie skrzynię, którą musisz przysunąć do siebie za pomocą zaklęcia Accio.
Potem zniszcz paletę po lewej stronie i przeciśnij się pod przejściem do wartowni. Następnie uderz przynajmniej dwukrotnie zaklęciem Depulso w mechanizm bramy, a następnie użyj Accio na zamku, aby opuścić materiał, który zablokuje opuszczanie bramy.
Po dołączeniu Natty idź za nią w stronę głównej części warowni. Po scence zacznij wdrapywać się na dach - przed sobą zauważysz skrzynię, którą musisz zrzucić w dół. Uczyń to z pomocą Depulso.
Potem zejdź o jeden poziom lokacji niżej i ustaw skrzynię między urwane schody. Użyj na niej Levioso, aby zaczęła lewitować. Wskocz na nią, a potem na murek z lewej strony.
Pozbądź się wrogów (najlepiej z użyciem zaklęcia Kameleon), a potem otwórz drzwi z zamkiem na pierwszym poziomie. Następnie wyeliminuj strażników kłusowników i idź dalej, a finalnie dotrzesz na sam szczyt wartowni. Uwolnisz hipogryfa, z pomocą którego wrócisz do Hogwartu.
Sterowanie jest bardzo podobne do latania na miotle - z tą różnicą, że magiczne zwierzę nie posiada czegoś w rodzaju systemu zmęczenia. Po dotarciu na miejsce misja dobiegnie końca.