Hogwarts Legacy - Łamigłówki Merlina: Południowy rejon Hogwartu
Wszystkie łamigłówki Merlina w Południowym rejonie Hogwartu w Hogwarts Legacy.
#1 Łamigłówka Merlina
Znajdźka fabularna.
#2 Łamigłówka Merlina
Podejdź do płyty w ziemi i aktywuj zagadkę. Potem odwróć się za siebie i popatrz w lewo - przysuń kule na kamieniu z lewej strony do płyty z czterema otworami za pomocą zaklęcia Accio. Drugą płytę znajdziesz bliżej wioski, a trzecią po lewej stronie od miejsca, w którym aktywowałeś łamigłówkę Merlina.
#3 Łamigłówka Merlina
W tym przypadku dostań się na wzgórze z wykorzystaniem miotły do latania, a potem popatrz na kulę - musisz zepchnąć ją z wykorzystaniem zaklęcia Depulso na brzeg z lewej strony - znajdziesz bardzo blisko lokalizacji ze skarbem specjalną dziurę w piasku, w której musi znaleźć się owa kula.
#4 Łamigłówka Merlina
W tym miejscu odnajdź trzy miejsca, w których znajdują się niebieskie motyle. Podejdź do którejś z grupek i użyj przy niej zaklęcia Lumos, aby je przyciągnąć do światła. Potem wyszukaj w pobliżu jeden z mechanizmów, w środku którego znajduje się fioletowy kryształ. Gdy podejdziesz z owymi motylami do tegoż przedmiotu, to automatycznie zapali się przy nim niebieskie światło.
Pierwsze motyle znajdziesz pod mostem, drugie za rzeką po lewej stronie od płyty aktywującej zagadkę, a trzecie motyle po prawej stronie od owej płyty, za kamieniami.
#5 Łamigłówka Merlina
Tym razem aktywuj próbę i dostań się na wielką skałę po prawej stronie. Na jej szczycie zauważysz kulę, którą musisz pchać z wykorzystaniem zaklęcia Depulso w stronę dziury w ziemi - na północ od wcześniej aktywowanej płyty.
#6 Łamigłówka Merlina
W tym zadaniu wskocz na głaz po lewej stronie (ten najmniejszy) i przeskakuj na kolejne kamienie po kolei. Gdy zeskoczysz na ten ostatni, to uda Ci się ukończyć tę próbę Merlina.
#7 Łamigłówka Merlina
Tym razem odszukaj po skałach wszystkie filary, które kończą się częścią przypominającą głowę. Trzy z nich znajdziesz po prawej stronie, dwa po lewej, cztery na środku i jeden po lewej stronie, gdy popatrzysz w przepaść.
#8 Łamigłówka Merlina
Po aktywacji próby Merlina użyj ognistego zaklęcia i podpal dwa paleniska po lewej stronie, blisko muru, a także palenisko po prawej stronie (kawałek dalej od płyty w ziemi), które jest wryte w ziemię (nie wystaje, więc musisz do niego podbiec).
#9 Łamigłówka Merlina
Tym razem używaj zaklęcia Lumos przy motylach - pierwsza grupka jest po lewej stronie, druga po prawej (będziesz musiał wyeliminować po drodze dwóch wrogów przypominających żaby), a trzecia grupka w wodzie za płytą w ziemi. Wejdź do niej powoli i przejdź do kryształu, a jeśli Lumos się wyłączy, to szybko włącz go ponownie po wejściu na skałki.
#10 Łamigłówka Merlina
Tym razem użyj zaklęcia Accio, aby przyciągnąć do płyt kule. Pierwsza płyta znajduje się pod znacznikiem łamigłówki, a kule do niej po prawej stronie pod skałami. Druga płyta znajduje się po lewej stronie od znacznika łamigłówki, a kule do niej są oddalone jeszcze bardziej - znajdują się one przy pasającej się owcy blisko kamieni. Z kolei trzecia płyta znajduje się na wzniesieniu po prawej stronie od znacznika aktywności, a kule do niej przy ścieżce do wioski i murku ją odgradzającemu.
#11 Łamigłówka Merlina
Przy pierwszych motylach zejdź w dół po ścieżce z prawej strony - nie możesz całkowicie zeskoczyć poziom w dół, bo zgubisz swoją "przesyłkę". Druga grupa motyli znajduje się jeszcze niżej, bliżej brzegu. Trzymaj się lewej strony, złap motyle i idź w lewo w pobliże kolejnej platformy do rozpoczęcia łamigłówki Merlina. Po znalezieniu odpowiedniego miejsca dla motyli podejdź do obozu z prawej strony, także blisko brzegu (możesz się go trzymać), a znajdziesz kawałek za nim po lewej stronie (patrząc od strony wody) trzecią grupę motyli. Złap ją i wróć z nimi do obozu.
Jeśli się pogubisz, użyj miotły do latania, aby odnaleźć motyle!
#12 Łamigłówka Merlina
Wdrap się na wzgórze za znacznikiem misji (po lewej stronie), a potem pchnij kulą zaklęciem Depulso, aby ta spadła do wody. Przy wodorostach przebija się wgłębienie, do którego ma wpaść owa kula, aby ta aktywność została zaliczona.
#13 Łamigłówka Merlina
Aktywuj łamigłówkę i podleć pod kulę, która znajduje się przed Tobą, blisko studni, poprzez którą możesz rozpocząć zadanie poboczne (na prawo od obozu bandytów).
#14 Łamigłówka Merlina
Tym razem użyj Confringo do zniszczenia kamienistych tabliczek znajdujących się wokół płyty do łamigłówki Merlina.
#15 Łamigłówka Merlina
Obracaj się wokół własnej osi i niszcz kamieniste tabliczki za pomocą Confringo - wyłącznie te, które się oznaczą na ekranie.