Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Planeta Avarax: Machinus Divinitus, ochrona windy
Planeta Avarax: Machinus Divinitus, ochrona windy - Warhammer 40,000: Space Marine 2.
Rób to, co sugeruje gra do momentu, gdy Titus postawi swą gigantyczną stopę na planecie Avarax. Teraz trzeba znaleźć przejście do pomieszczenia windy. Podejdź do dużych ciemnoczerwonych drzwi (gdy się do nich przybliżysz, wyświetli Ci się kontrolka interakcji) i otwórz je. Za nimi czeka Cię oczywiście mała niespodzianka w postaci kilkunastu wrogów.
Następnie idź schodami na górę, powybijaj co się da i wejdź w interakcję z panelem. Teraz będzie trzeba zwalczyć większą liczbę przeciwników. Wszystkie chwyty dozwolone. Po wszystkim wysunie się most. Przejdź przez niego.
Zejdź w dół po dachach do windy. Na dachach uważaj na zielone pnącza - styczność z nimi skutkuje zainfekowaniem, które spowalnia ruchy postaci.
Gdy uruchomisz windę, zaczną ją atakować starzy znajomi, to znaczy gargulce. Podobnie jak miało to miejsce w przypadku obrony anten na Kadaku, mamy cztery łańcuchy, z których trzeba zganiać skrzydlatych nieprzyjaciół. Także i tutaj należy jednocześnie odpierać standardowy atak przeciwników z ziemi. Pamiętaj o możliwości używania granatów na gargulcach.
Po walce idź w stronę oświetlonej na czerwono ściany i skieruj się w dół.