Warhammer 40,000: Space Marine 2 - poradnik. Opis przejścia, porady, walka, bronie, podstawy gry, trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Space Marine II_key art

Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Planeta Avarax: Machinus Divinitus, ochrona windy

Dagmara PaniFrau | 05.09, 21:49

Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Planeta Avarax: Machinus Divinitus, ochrona windy

Planeta Avarax: Machinus Divinitus, ochrona windy - Warhammer 40,000: Space Marine 2.

Rób to, co sugeruje gra do momentu, gdy Titus postawi swą gigantyczną stopę na planecie Avarax. Teraz trzeba znaleźć przejście do pomieszczenia windy. Podejdź do dużych ciemnoczerwonych drzwi (gdy się do nich przybliżysz, wyświetli Ci się kontrolka interakcji) i otwórz je. Za nimi czeka Cię oczywiście mała niespodzianka w postaci kilkunastu wrogów.

Następnie idź schodami na górę, powybijaj co się da i wejdź w interakcję z panelem. Teraz będzie trzeba zwalczyć większą liczbę przeciwników. Wszystkie chwyty dozwolone. Po wszystkim wysunie się most. Przejdź przez niego.

Warhammer 40,000: Space Marine 2 most

Zejdź w dół po dachach do windy. Na dachach uważaj na zielone pnącza - styczność z nimi skutkuje zainfekowaniem, które spowalnia ruchy postaci.

Gdy uruchomisz windę, zaczną ją atakować starzy znajomi, to znaczy gargulce. Podobnie jak miało to miejsce w przypadku obrony anten na Kadaku, mamy cztery łańcuchy, z których trzeba zganiać skrzydlatych nieprzyjaciół. Także i tutaj należy jednocześnie odpierać standardowy atak przeciwników z ziemi. Pamiętaj o możliwości używania granatów na gargulcach.

Warhammer 40,000: Space Marine 2 gargulce winda

Po walce idź w stronę oświetlonej na czerwono ściany i skieruj się w dół.

Warhammer 40,000: Space Marine 2 czerwona ściana

Źródło: własne

Komentarze (7)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści Poradnik aktualizowany

Powrót do poradnika
cropper