Warhammer 40,000: Space Marine 2 - PvE: Operacje. Jak odblokować, cele misji, klasy
PvE: Operacje w Warhammer 40,000: Space Marine 2.
Operacje w Warhammer 40,000: Space Marine 2 odblokujesz po przejściu Wstępu i misji polegającej na obronie anten na planecie Kadaku. Wtedy wyświetli Ci się komunikat o aktywnych trybach multi. Przejść do Operacji można w dowolnym momencie kampanii (lub po jej ukończeniu). W tym celu podejdź do terminala na barce.
Operacje w Warhammer 40,000: Space Marine 2 - cele misji
Tryb Operacji to potyczki PvE. Gra oferuje sześć różnych misji i Szybki mecz w losowo wybranej misji. Oto nazwy operacji i cele misji.
- Inferno: 1. Zastaw pułapkę na rój tyranidów; 2. Zaatakuj wroga z zaskoczenia i zdziesiątkuj jego siły
- Dekapitacja: 1. Rozstaw ładunki na wspornikach mostu; 2. Zabij tyrana roju
- Vox Liberatis: 1. Zidentyfikuj źródło zakłóceń voksu; 2. Oczyść obszar z wpływu heretyków
- Relikwiarz: 1. Przejdź przez katakumby; 2. Zniszcz latarnię Osnowy
- Upadek Atreusa: 1. Przejdź do starej barki wojennej; 2. Przygotuj Miecz Atreusa do startu
- Pociąg balistyczny: 1. Zarekwiruj głowicę działa Nova; 2. Przetransportuj głowicę do miasta-kopca pociągiem
Operacje w Warhammer 40,000: Space Marine 2 - klasy
Przed odpaleniem Operacji należy wybrać klasę, czyli niejako specjalizację. Tryb oferuje ich łącznie sześć. Oto opis klas i podstawowych perków w Operacjach w Warhammer 40,000: Space Marine 2.
1. Taktyczny - zrównoważony styl: połączenie walki na krótki i daleki dystans (skanowanie Auspex - podświetla wrogów w pobliżu przez kilka sekund)
2. Szturmowiec - nacisk na walkę w zwarciu (plecak odrzutowy - umożliwia przeprowadzanie ataków od góry i robienie szybkich uników)
3. Awangarda - specjalizuje się w potyczkach na krótki dystans (wyrzutnia haków - umożliwia szybkie przybliżanie się do wroga)
4. Ostoja - wspiera drużynę możliwościami defensywnymi (tarcza ochronna)
5. Snajper - walka dystansowa (płaszcz kamuflażowy - ukrywa postać przed wrogami do następnego ataku)
6. Ciężki - przeprowadzanie silnych ataków kosztem szybkości postaci (żelazna aureola - wytwarza powłokę blokującą ataki)