Warhammer 40,000: Space Marine 2 - poradnik. Opis przejścia, porady, walka, bronie, podstawy gry, trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Space Marine II_key art

Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Planeta Kadaku: Obrona bazy planetarnej, anteny

Dagmara PaniFrau | 05.09, 21:49

Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Planeta Kadaku: Obrona bazy planetarnej, anteny

Planeta Kadaku: Obrona bazy planetarnej, anteny - Warhammer 40,000: Space Marine 2.

Otwórz bramę na półpiętrze i przejdź przez nią. Gdy będziesz iść korytarzem, zaatakuje Cię kilku wrogów. Po ich eliminacji otwieraj kolejne bramy, likwidując w międzyczasie poszczególne grupki delikwentów, aż spotkasz kapitana Idena.

Warhammer 40,000: Space Marine 2 Iden

Po rozmowie z Idenem odeprzyj atak wrogów i otwórz bramę. W pewnym momencie swego rodzaju utrudnieniem może okazać się pojawienie się latającego stwora, który będzie w Ciebie strzelał zielonymi kulami. Miej go na oku, stosuj uniki i strzelaj w niego, aż opadnie. Wtedy trzeba szybko do niego podbiec i go zabić, bo inaczej podniesie się i będzie ponawiał ataki.

Warhammer 40,000: Space Marine 2 Stwór miotający zielonymi kulkami

Po obejrzeniu cut-scenki zejdź w dół. Tu czeka Cię krótka potyczka zabarwiona zdrapywaniem wrogów ze ścian.

Następnie leć do bram, przejdź przez nie i biegnij przed siebie, eliminując przeciwników. Dotrzyj do windy i jedź nią. Później dotrzyj do systemu namierzania. Nastąpi mała odmiana w rozgrywce, gdzie będzie trzeba podnosić elementy talerza satelitarnego. Podejdź do każdej części i wpraw je w ruch, przytrzymując odpowiednio długo przycisk na padzie.

Warhammer 40,000: Space Marine 2 Mechanizm 1

Później jedź windą. Teraz czas na ochronę czterech anten przed gargulcami. To jeden z bardziej wymagających momentów na tym etapie gry. Trzeba strzelać w przyczepione do urządzeń stwory i czyścić anteny jak najszybciej, bo inaczej ulegną zniszczeniu. Możesz wspomagać się granatami - są całkiem skuteczne w tym przypadku.

Warhammer 40,000: Space Marine 2 Anteny

Jednocześnie uważaj na pozostałych przeciwników, którzy będą podchodzić tuż obok Ciebie i atakować Cię z ziemi.

Po udanej obronie anten czeka Cię krótka walka na ziemi, w tym ze wspomnianym wcześniej latającym paskudztwem plującym zielonymi kulami. Gdy delikwent opadnie po raz pierwszy podczas ostrzeliwania, podbiegnij do niego i go wyeliminuj, bo inaczej się odrodzi i będzie Ci niepotrzebnie zawracał głowę.

Następnie rób to, o co prosi Cię gra. Od teraz będziesz mógł grać w trybach PvP i PvE - lub kontynuować kampanię na planecie Kadaku. Zyskasz też dostęp do sali zbrojeniowej. Aby kontynuować kampanię, wejdź do Thunderhawka.

Źródło: własne

Komentarze (7)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści Poradnik aktualizowany

Powrót do poradnika
cropper