Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Planeta Avarax: Sługa maszyny
Sługa maszyny - Warhammer 40,000: Space Marine 2.
Wejdź do Thunderhawka i obejrzyj cut-scenkę. Rób to, co sugeruje gra. Po dwóch mniejszych potyczkach spotkasz Varellusa. Później idź do skazanego punktu. Po drodze natkniesz się na kilkunastu wrogów i - ponownie - Liktora. Porady dotyczące walki z nim znajdziesz w części BOSSOWIE w naszym poradniku.
Znajdź windę i jedź do góry. Po lewej zobaczysz dziurę w murze. Wejdź tam i idź przed siebie. W końcu napotkasz kolejnego bossa - Neurotropa. Jak go pokonać, piszemy standardowo w sekcji poświęconej bossom.
Po kolejnej mniejszej potyczce znowu spotkasz Varellusa, który odprowadzi Cię do budynku Administratum. Obejrzyj cut-scenkę i wyeliminuj heretyków (to raczej bułka z masłem).
Po jeszcze jednym starciu wejdź w interakcję z ołtarzem chaosu. Gdy go zniszczysz, będziesz mógł przejść przez zablokowane przejście. Oczyść most z przeciwników i pomagaj koledze z dystansu. Po wyeliminowaniu wszystkich wrogów, którzy zagrażają Chaironowi, dołączysz do niego i wyświetli Ci się cut-scenka.
Teraz zlikwiduj wszystkich nieprzyjaciół na placu świątyni. Po tym znowu będzie trzeba wejść w interakcję z ołtarzem chaosu. Przejdź do wyznaczonego miejsca w kole i nie wpuszczaj tam heretyków.
Pewną wskazówką jest w tym przypadku pozostawanie cały cały czas w ruchu. Walcz w kole do momentu, gdy będziesz mógł zniszczyć następny ołtarz chaosu. Zrób to i obejrzyj cut-scenkę.