Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Planeta Kadaku: Adeptus Mechanicus
Planeta Kadaku: Adeptus Mechanicus - Warhammer 40,000: Space Marine 2.
Czeka Cię przeprawa przez bagna. Rób to, o co prosi Cię gra, eliminując potworki. Dojdziesz do bunkra. Otwórz bramę i idź dalej. Teraz pora na starcie z pierwszym poważniejszym bossem - Liktorem. Wskazówki dotyczące walki z tym monstrum poznasz w części poradnika poświęconej bossom.
Po uporaniu się z Liktorem dostań się do siedziby Adeptus Mechanicus. Gra pokieruje Cię do transmitera. Teraz Twoim głównym problemem będzie plaga szczurów.
Zyskasz dostęp do miotacza płomieni. Poruszaj się szybko do przodu (np. przy użyciu salta), generując płomienie wokół siebie, a odgonisz szczury. Miotaczem możesz potraktować też innych pomniejszych wrogów, którzy będą atakowali Cię w międzyczasie. Pamiętaj o regularnym uzupełnianiu zapasu amunicji do miotacza. Zbierzesz ją po drodze.
Kolejnym krokiem będzie ochrona dwóch generatorów. W tym przypadku nie szczędź sobie użycia miotacza płomieni. Trzeba dmuchać we wszystko, co tylko zbliży się do obszaru wyznaczonego przez niebieską linię. Później idź na górę i rób to, co sugeruje gra. Wyświetli Ci się cut-scenka i otrzymasz plecak odrzutowy.