Ghostwire Tokyo - poradnik, solucja. Opis przejścia, bossowie, misje, questy, posążki, sekrety, mapa, notatki - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Ghostwire Tokyo Poradnik

Ghostwire Tokyo Notatki KK - lokalizacja przedmiotów, gdzie znaleźć?

Mateusz Wróbel | 12.04.2023, 15:20

Ghostwire Tokyo Notatki KK

Ghostwire Tokyo Notatki KK - lokalizacja wszystkich notatek towarzysza.

Notatki z Ghostwire Tokyo opisują przeszłość ducha mężczyzny, który przebywa w Twoim ciele. Zdradzają one nie tylko ciekawe smaczki dotyczącego tego, co KK robił wcześniej, przed całą katastrofą, ale także sprawiają, że otrzymujesz za każdą notatkę dodatkowe 20 punktów umiejętności, które wykorzystasz na nowe zdolności. Dokumentów tych jest łącznie równe dwadzieścia. Poniżej przedstawiamy ich lokalizację wraz z tytułem wpisu.

Pamiętaj, że wraz z oczyszczaniem bram Torii możesz zebrać koraliki śledcze, które pomagają w zdobywaniu notatek KK. Warto się w je wyposażyć na czas zbierania tychże znajdziek. Ponadto, zwróć uwagę na 20. notatkę, po którą później nie będziesz mógł wrócić!

1. Dom KK - Dzieciak z kanału

Dom KK - Dzieciak z kanału

Pierwszą notatkę bardzo łatwo znaleźć, ponieważ znajduje się ona na kartonach w domu KK. Dotrzesz do niego w trakcie wykonywania misji głównej, więc nie sposób je ominąć.

2. Bezgłowi uczniowie w tańcu - Śmiertelny labirynt

Bezgłowi uczniowie w tańcu - Śmiertelny labirynt 1

Bezgłowi uczniowie w tańcu - Śmiertelny labirynt 2

Druga notatka znajduje się na tarasie widokowym, na który trafiasz podczas misji głównej. Podejdź do ławki po prawej stronie za bramą, a znajdziesz znajdźkę. Możesz tutaj wrócić później za pomocą szybkiej podróży.

3. Turbo-student - Życie pod ziemią

Turbo-student - Życie pod ziemią

Gdy zejdziesz do podziemi w poszukiwaniu nieznajomego dostaniesz się do alejek, które kończą się pomieszczeniem do automatów. Na jednym z krzeseł znajduje się notatka.

4. Zniknięcie w Marunouchi

Zniknięcie w Marunouchi

Podczas wykonywania misji fabularnej "Słup światła" natkniesz się na drugą zamkniętą roletę. Gdy będziesz szukał panelu sterowania wejdź do małego pokoju odpraw znajdującego się na wprost od panelu sterowania.

5. Walka o teren tengu

Walka o teren tengu

Znajdźka znajduje się w małym budynku, blisko głównej kapliczki w Świątyni Onten, którą oczyszczasz podczas misji fabularnej "Czarna wieża".

6. Król lichwiarzy

Król lichwiarzy 1

Król lichwiarzy 2

Znajdźka znajduje się na budowie, na którą trafiasz podczas misji fabularnej.

7. Zniknięcia w Kirigaoce

7. Zniknięcia w Kirigaoce 1

2

Wejdź do kryjówki, która znajduje się na terenie świątyni (blisko drogi).

8. Sprawa Jukai Soby

8. Sprawa Jukai Soby 1

8. Sprawa Jukai Soby 2

Teleportuj się do bramy torii dzielnicy handlowej Utagawa (na zachód od poprzedniej znajdźki). Notatka leży na stole za Tobą.

9. Obudzona SI

9. Obudzona SI 1

9. Obudzona SI 2

Wejdź do bloków. Przy skrzynkach na listy znajdziesz raport KK.

10. Złodziej eteru

10. Złodziej eteru 1

10. Złodziej eteru 2

Idź do świątyni Shimokusy na zachodzie mapy. Odwróć się za siebie - przed drzwiami do budynku znajdziesz notatkę.

11. Wielka teru teru bozu

11. Wielka teru teru bozu

11. Wielka teru teru bozu 2

Po zebraniu poprzedniej notatki idź pasażem na południe. Dotrzesz do alejki, w której znajdziesz windę towarową. Jedź nią do góry, a następnie przeskocz na drugą windę. Dostaniesz się na obszar, który zwiedzałeś już podczas misji głównej. Zeskocz na dach i podejdź do ławki, na której znajduje się kolejne znajdźka.

12. Kolejka do baru z ramenem

12. Kolejka do baru z ramenem 1

12. Kolejka do baru z ramenem 2

Teleportuj się do świątyni Tatsui na zachodzie. Potem podejdź do kapliczki z prawej strony.

13. Drogie bilety

13. Drogie bilety 1

13. Drogie bilety 2

Teleportuj się do świątyni Noto na północy (blisko parku). Wyjdź na ulicę i podejdź do drzewa z prawej, gdzie leży notatka KK.

14, 15, 16, 17, 18, 19 notatka KK u kociego sprzedawcy

14, 15, 16, 17, 18, 19 notatka KK u kociego sprzedawcy 1

14, 15, 16, 17, 18, 19 notatka KK u kociego sprzedawcy 2

14, 15, 16, 17, 18, 19 notatka KK u kociego sprzedawcy 3

14, 15, 16, 17, 18, 19 notatka KK u kociego sprzedawcy 4

14, 15, 16, 17, 18, 19 notatka KK u kociego sprzedawcy 5

14, 15, 16, 17, 18, 19 notatka KK u kociego sprzedawcy 6

Te sześć notatek kupisz u kotów-sprzedawców, których oznaczyliśmy poniżej. Musisz jednak na każdą z nich zapłacić 100 tysięcy monet, co daje łącznie 600 tysięcy monet. Aby zarobić tyle kasy wykonuj zlecenia od owych sprzedawców.

20. Hyakki Yako

20. Hyakki Yako

Ostatnia notatka znajduje się na terenie, do którego nie możesz wrócić. Po zabiciu bossa-pająka w piątym rozdziale gry nie idź schodami od razu do góry (w stronę wieży Tokio), a zamiast tego wejdź do budki po lewej stronie, w której znajduje się ostatnia znajdźka tego typu.

Źródło: własne

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Ghostwire Tokyo - QUESTY

cropper