Ghostwire Tokyo Zabawa w chowanego II
Ghostwire Tokyo Zabawa w chowanego II - opis zadania pobocznego.
Jeśli wcześniej wykonałeś pierwszą część zadania, wraz z postępem fabularnym pojawi się na mapie znacznik, który wskaże miejsce chłopca, z którym ponownie musisz pobawić się w chowanego. Pomów z duchem, a potem rusz do świątyni. Musisz dostać się na obszar, który już wcześniej czyściłeś, w pobliże głównej kaplicy.
Na kamiennej scieżce, blisko kota-sprzedawcy, odbij w prawo. Dojdziesz do małej świątyni, gdzie ukrywa się chłopiec. Musisz jednak najpierw znaleźć klucz, którym otworzysz obiekt. Podejdź do bramy Torii, która znajduje się blisko schodów. Znajdziesz tam ducha, który wspomni Ci, że pobliskie kruki zabierają wszystko na dach.
Wejdź na klatkę schodową z lewej strony. Będąc na dachu budynku przeskocz na dach kaplicy, na której (blisko pozycji ducha) leży klucz. Wróć do młodego chłopca i otwórz jego kryjówkę. Po tym misja dobiegnie końca.