Ghostwire Tokyo Agonia
Ghostwire Tokyo Agonia - opis misji głównej.
Po tym, jak Akito naniesie na mapę znaczniki bram Torii będziesz mógł w końcu udać się na północ. Aby jednak dotrzeć do słupa światła musisz zahaczyć o świątynię Yamaki oraz Kirigaokę, których wyzwolenie usunie mgłę w okolicy.
Do pierwszej z nich dostaniesz się wlatując (za pomocą kotwiczki, którą podepniesz do latającego Tengu) na budynek z lewej strony, a potem szybując na dach obiektu, na którym znajduje się brama. Zabij Przybysza, a potem latające duszki, aby móc w spokoju oczyścić bramę Torii. Potem udaj się do drugiej świątyni. Zanim jednak otworzysz sobie drogę do konkretnej bramy oczyść tą z zachodniej strony.
Potem przejdź po charakterystycznej ścieżce do świątyni. Na górze, przy budce, zabij trzech wrogów i kontynuuj podróż. Jeszcze wyżej spotkasz kolejnych dwóch przeciwników. Warto zejść z nimi w dół i zniszczyć unoszące się w powietrzu butle z gazem, które zabiją ich po wybuchnięciu (wystarczy, że strzelisz w nie strzałą czy umiejętnością wiatru).
Gdy znajdziesz się blisko bramy zabij jeszcze jednego wroga. Schowaj się pod dachem za Tobą, kiedy wróg będzie ładował swoje kule i przygotowywał się do ich zrzucenia na Twoją głowę. Atakuj wtedy, gdy wystrzeli swoją amunicję. Następnie oczyść obiekt i rusz do znacznika misji. Prowadzi do niego ścieżka przez tutejszy park. Będąc na miejscu obejrzyj scenkę, a potem wejdź do jaskini.
Po długiej rozmowie rozpocznie się walka z córką Hannya.
Walka z Ko-omote
Gdy tylko przejmiesz kontrolę nad postacią zauważysz, że przeciwniczka znajduje się przed Tobą. Wejdź do szybu po prawej stronie, a gdy wyjdziesz na powierzchnię skręć w prawo. Wróg chodzi dookoła areny. Gdy zbliżysz się do niego KK, uwięziony w ciele bossa, wspomni Ci, że musisz zniszczyć źródła energii na jej ogonie. Twoim celem jest wyczekanie przeciwnika, zajście go od tyłu i przytrzymania PPM (tak, jak robiłeś to przy Yokaiach).
Co więcej, możesz się wspomóc łatwopalnymi materiałami unoszącymi się w powietrzu. Jeśli w nie trafisz, to Ko-omote unieruchomisz na kilkanaście sekund i bez jakichkolwiek problemów będziesz mógł podbiec pod nią, a potem usunąć jedną z trzech energii na jej ogonie.
Pamiętaj, aby po każdym usunięciu węzła wrócić do swojej kryjówki i patrzeć przez obie dziurki. W pewnym momencie przeciwniczka pojawi się blisko jednej z nich, co da Ci informację, w którą stronę się udała. Dzięki temu bez problemu pokonasz tego bossa.
Po walce obejrzyj scenki, które zakończą misję i rozpoczną rozdział czwarty.