Ghostwire Tokyo Jaskinie ze stali
Ghostwire Tokyo Jaskinie ze stali - opis misji głównej.
Po tym, jak straciłeś KK i uciekłeś z tuneli musisz wrócić do mieszkania swojego towarzysza. Idź ulicami miasta (nie możesz skorzystać z szybkiej podróży w trakcie wykonywania tej misji), a gdy znajdziesz się blisko domu tajemniczego policjanta, wejdź na klatkę schodową, a potem do mieszkania. Akito porozmawia z tajemniczą postacią z fotografii, którą wcześniej zauważył, a następnie zabierze przesyłkę Rinko.
Wyjdź z mieszkania i podążaj za śladami KK. Biegnij przez ulice nie zważając na oponentów. Możesz z nimi walczyć, ale nie jest to obowiązkowe.
Finalnie dotrzesz do parku. Znajdziesz tutaj sporo wrogów, z którymi nie ma sensu walczyć, bo tak jak w drugiej połowie poprzedniej misji, masz do dyspozycji wyłącznie łuk i zdolność cichego zabijania. Zamiast otwartego starcia wejdź, korzystając z kucnięcia, w krzaki po lewej stronie i idź przed siebie. Na końcu schowaj się za przeszkodą z bambusu i poczekaj, aż pojawi się postać w żółtym ubraniu.
Zajdź ją od tyłu i po cichu zabij. Potem biegnij do małej kryjówki, za którą znajdziesz wysoki murek. Wespnij się na niego, a wejdziesz do kolejnych bambusów rosnących blisko kapliczki. Dalej, korzystając z kucnięcia, trzymaj się murku i zostań w trawie rosnącej po lewej stronie. Dzięki temu ominiesz wiele przybyszów znajdujących się tuż przed Tobą.
Następnie obejdź świątynie i wejdź do środka. Jeśli zostaniesz wykryty zabij czterech wrogów. Jeśli trafisz w głowy (celuj w dolną część parasola), to wyeliminujesz ich za pomocą jednej strzały. Tak czy siak walka z nimi jest bardzo prosta.
Obejrzyj scenkę, po której przyjdzie Ci wykorzystać po raz pierwszy ultra mocną umiejętność. To tzw. "ult", który jest bardzo potężny. Gdy go użyjesz zranisz każdego przeciwnika.
Zajmij się niedobitkami (warto wyssać z nich rdzeń, aby uzupełnić sobie amunicję), po czym aktywuje się kolejna scenka. Misja w tym momencie dobiegnie końca.