Ghostwire Tokyo Dom rupieciarza
Ghostwire Tokyo Dom rupieciarza - opis zadania pobocznego.
Po tym, gdy wyzwolisz pierwszą wielką świątynię w grze (cel fabularny) będziesz mógł zabrać się za tę misję. Udaj się na wschód od owej budowli, aby pomówić z duchem, który chce wrócić do swojego mieszkania. Po rozmowie wejdź do alejki.
Możesz porozmawiać z okradzionym facetem lub od razu zbliżyć się do domu. W przypadku tej drugiej czynności zostaniesz zaatakowany przez trzech przybyszów. Wyeliminuj ich, a potem wejdź do środka. Przejdź korytarzem i otwórz drzwi, które zamknęły się na Twoich oczach. Wejdź w interakcję ze stołem, namaluj pieczęć i zniszcz siłę nieczystą. Ta jednak przeniesie się na lodówkę z lewej strony.
Podobnie, jak poprzednio, namaluj pieczęć. Następnie cofnij się na główny korytarz i wejdź do łazienki po prawej stronie od głównego wejścia. Przy lustrze znajdziesz źródło problemu. Kolejnym krokiem będzie udanie się na piętro po zawalonych schodach z prawej strony. Utoruj sobie drogę niszcząc wroga sterującego drzwiami, a potem wejdź do pokoju, gdzie zleceniodawca najprawdopodobniej spał.
Zeskanuj pomieszczenie, a zauważysz widmo siedzące przed telewizorem. Pomów z nim, co automatycznie rozpocznie walkę składającą się z trzech fal wrogów. Osobiście zalecam najpierw zajmować się zwykłymi przybyszami, a dopiero potem omamionymi uczennicami, ponieważ atakują one przede wszystkim na dystans. W międzyczasie możesz uzupełniać amunicję rozwalając przedmioty o fioletowej poświacie.
Po wszystkim namaluj pieczęć na widmie i opuść dom. Tym samym misja dobiegnie końca.