Ghostwire Tokyo Zaślepienie
Ghostwire Tokyo Zaślepienie - opis misji głównej.
Po tym, jak Rinko pomogła Ci znaleźć kolejne bramy torii, udaj się do jednej z nich. Znajduje się ona na północy - zauważysz ją bez żadnego problemu. Co więcej, nie musisz także zabijać oponentów, aby ją oczyścić. Problem pojawi się, gdy już to zrobisz.
Zostaniesz odcięty i w czasie 15 minut musisz zniszczyć cztery kamienie, które utrzymują magiczną barierę.
Pierwszy z nich znajdziesz przed sobą. Uderz w niego umiejętnością z wiatru. Potem idź do przodu i pozbądź się drzewa (zniszczenia), a następnie wejdź na dach budynku (lata nad nim Yengu) z lewej strony. Zrobisz to korzystając z drabiny. Popatrz się w lewo, a przy klatce schodowej zauważysz drugi kamień. Jego lokalizację pokazujemy na poniższym zdjęciu.
Następnie udaj się na wschód. Przy ostatnich budynkach w tamtej części bariery zauważysz kolejny, trzeci kamień na dachu. Jego jednak musisz zniszczyć z poziomu ulicy. Istnieje spore prawdopodobieństwo, że po drodze przyjdzie Ci także zabić kobietę z nożycami, która patroluje tutejszą miejscówkę.
Z kolei czwarty, a zarazem ostatni kamień podtrzymujący magiczną barierę znajduje się w południowo-zachodniej części oznaczonego terenu. Lata tutaj najwięcej ptaków-Yengu.
Pomogą Ci one dostać się na dachy i zniszczyć ów kamień. Po nim bariera padnie, a Ty będziesz mógł zwiedzać cały obszar bez jakichkolwiek problemów.
Tym razem Twoim celem fabularnym jest znalezienie budki oznaczonej na biało. Jeśli chcesz oszczędzić sobie czasu na szukanie udaj się na główną alejkę oznaczonego obszaru. Przy znaku ewakuacji (widocznego na mapie) znajdziesz ducha.
Gdy wejdziesz z nim w interakcję powie Ci, że piesek jest głodny. Zabierz karmę leżącą obok niego i nakarm czworonożnego przyjaciela. Okaże się, że wie on, gdzie jest karta, więc podążaj za nim do celu. Dotrzesz do żółtej torebki, z której wypadł przedmiot, którego potrzebujesz.
Teraz udaj się do znacznika na wschód. To tam znajduje się budka z innym oznaczeniem. Wcześniej musisz jednak pozbyć się zniszczenia i zabić kilku Przybyszy, aby otworzyć sobie do niej dostęp. Zadzwoń do Eda, a następnie odnajdź parking. Znajduje się on na głównej ulicy, więc go nie pominiesz.
Na miejscu natkniesz się jednak na nowy typ wroga. Pierwsze, co musisz zrobić, to trafić w oponenta kulą ognia, aby spadł on na ziemię. Dzięki temu nie będziesz musiał przejmować się nabojami wystrzeliwanymi z jego skrzydeł.
Po starciu podejdź pod leżącą na ziemi torbę i zbadaj magnetofon leżący przy porozwalanych śmieciach. Znajduje się na nim ważne nagranie. Kolejnym krokiem będzie udanie się w pobliże skrytek policyjnych. Co ciekawe, blisko nich, przy budce telefonicznej, znajdziesz ślad Rinko.
Przy szafce przeczytaj notkę i weź klucz do mieszkania, do którego musisz teraz się udać. Gdy znajdziesz się na dzielnicy wejdź na klatkę schodową i przejdź na trzecie piętro. Po drodze powinieneś minąć chociażby niedziałającą windę.
Przy drzwiach prowadzących do wynajmowanego mieszkania znajdziesz pleśń, którą musisz usunąć. Następnie wejdź do środka. W sypialni, toalecie oraz łazience nie znajdziesz nic konkretnego, więc możesz udać się od razu do głównego pomieszczenia. Tam znajdziesz źródło, które aktywuje się po zeskanowaniu otaczającego Cię terenu.
Obejrzyj krótką scenę i wyjdź na zewnątrz. Zauważysz kobietę współpracującą z Hannyą. Biegnij przed siebie, a na kolejnym placu odbij w lewo. Po chwili znajdziesz prawdziwą Rinko, która pomoże Ci złapać uciekinierkę. Wspinaj się po ścianach oznaczonych niebieską farbą. Gdy dotrzesz do zniszczenia zeskanuj teren i pozbądź się mazi. Potem znów biegnij przed siebie.
Droga do celu nie jest skomplikowana - nawet jeśli myślisz, że czegoś nie przeskoczysz, wykonaj tę czynność, a pod Twoimi nogami pojawi się np. papier. Podobnie tyczy się sprawa z obrazami w galerii. Finalnie powinieneś dotrzeć do ścieżki, która składa się z parasoli. Przejdź po nich i chwyć się drabiny, aby wyjść na zewnątrz. Podejdź pod ciało Rinko i namaluj pieczęć (jeśli nie umiesz, kliknij przycisk odpowiadający za pominięcie tego segmentu).
Gdy uwolnisz bohaterkę udaj się do pobliskiego parku, aby ją znaleźć. Podejdź pod źródło energii i obejrzyj dwie postacie, które się rozdzieliły. Potem odbierz telefon, wysłuchaj rozmowy. To zakończy misję.