Ghostwire Tokyo Zabawa w chowanego III
Ghostwire Tokyo Zabawa w chowanego III - opis misji pobocznej.
Po tym, jak dwukrotnie weźmiesz udział w tytułowej zabawie, na południu mapy znajdziesz ostatni znacznik dotyczący tego wątku. Pomów z duchem znajdującym się na ulicy. Podobnie, jak poprzednio, musisz go znaleźć. Udaj się do znacznika, a gdy będziesz blisko sklepu spożywczego pojawi się opcja wejścia do siedmiopiętrowego apartamentowca.
Będąc w środku udaj się windą na ósme piętro. Znajdziesz się w alternatywnej lokacji, stworzonej przez zleceniodawcę.
Gdy natkniesz się na ducha zmartwionego chłopca idź drogą w stronę jeziora (czyli na wprost). Znajdziesz szopę, w której chowa się Twój cel. Po rozmowie wróć na główną drogę i odbij w prawo, przechodząc pod zawalonym drzewem. Następnie wespnij się na wzgórze po lewej stronie, gdzie znajduje się wiele domków na drzewie.
Ustaw się w taki sposób, jak na obrazku powyżej. Musisz wlecieć na domek na drzewie po Twojej lewej, a następnie przejść po desce prowadzącej do kolejnego drzewa.
Biegnąć skieruj swój wzrok na kryjówkę po lewej stronie. Szybuj do niej, a potem (szybując po raz kolejny) dostań się na domek na drzewie, na którym stoi dziecko. Okaże się być nim Twój cel. Pomów z nim, a potem zacznij szukać go raz jeszcze.
Jego ostatnie schronienie znajduje się na dróżce z prawej strony - patrząc od głównego rozwidlenia. Znajdziesz go między dwoma dębami. Okaże się, że dzieciak chce się jeszcze trochę pobawić.
Tym razem udaj się do szopy, która była jego pierwszą kryjówką.
Okaże się, że drzwi są zamknięte. Wejdź na wzgórze po lewej strony od obiektu, a potem korzystając z szybowania wleć na dach, skąd dostaniesz się do środka. Pomów z nim, a potem, gdy wrócisz do rzeczywistości, wyjdź z apartamentowca, a misja dobiegnie końca.