Ghostwire Toyko Hanya - jak pokonać?
Ghostwire Tokyo i walka z Hanyą, finałowym bossem - jak go pokonać?
Hannya - walka z finałowym bossem
Hannya wcieli się w węża, który będzie próbował Cię niemalże za każdym razem okrążyć i zaatakować od tyłu. Trzymaj go więc cały czas na widoku.
Posiada wiele ataków, a najważniejsze z nich, wraz z krótki opisem jak ich uniknąć, wymieniamy poniżej:
- Uderzenie obiema rękami rozpoczyna atak, którego pole rażenia zwiększa się z każdą sekundą. Musisz podskoczyć, gdy widzisz żółte linie zmierzające do Twojej pozycji, aby uniknąć uderzenia.
- Ładowane uderzenia tkania wiatru poprzez ogon sygnalizuje, że oponent tworzy dwie trąby powietrzne - ustaw się w linii prostej do ogona, ponieważ trąby będą lecieć w lewo i prawo.
- Wypluwana maź (czerwono-czarny kolor ataku), po spadnięciu na ziemię, diametralnie spowalnia ruchy Twojej postaci. Gdy tylko widzisz ów kolor ataku, odwróć się w lewo lub prawo i korzystając z biegu szybko idź przed siebie.
- Ładowane zielone lub czerwone kulki namierzają Twoją postać, więc biegnij w lewo lub prawo, aby nie zostać trafionym.
Twoim celem jest strzelanie w trzy maski znajdujące się na ciele węża. To twarze, z którymi wcześniej już walczyłeś. W pierwszej kolejności zalecam poradzić sobie z tym na tyłach, ponieważ najłatwiej go wyeliminować. Najlepiej korzystać z tkania wiatru lub naładowanego tkania wody. To drugie, przy szczęściu, uderzy również w dwie pozostałe maski, jeśli jest rozwinięte i idealnie przejdzie przez ciało potwora.
Po każdym zniszczonym rdzeniu (masce) będziesz musiał zabić zwykłych Przybyszów. Uzupełnij sobie amunicję najlepiej wtedy, gdy na arenie zostanie jeden, zwykły wróg. Nie zrobi Ci on krzywdy, a Ty w spokoju zniszczysz przedmioty z eteru rozsiane po całej lokacji.
Tak naprawdę wystarczy powtórzyć tę taktykę trzykrotnie, a wygrasz walkę z Hannyą. Pamiętaj przy tym o specjalnej zdolności, która z biegiem czasu na pewno się załaduje. Warto użyć ją już nawet na początku, aby liczyć na to, że zostanie ona załadowana raz jeszcze, podczas trzeciej fazy walki z potworem.