Resident Evil 4 Remake - Rozdział 10: Insekty/Robale, Sala bankietowa, Dwaj ślepi wrogowie z ostrymi pazurami
Rozdział 10 - Resident Evil 4 Remake.
Po uprowadzeniu Ashley przejmiesz kontrolę nad Leonem. Możesz zająć się pobocznymi aktywnościami lub od razu przejść do miejsca poprzedzającym bibliotekę i dostać się na długi korytarz.
Tam po raz pierwszy spotkasz insekty, które są bardzo mobilne, lecz zabijesz je dwoma strzałami w ciało. Potem przejdź schodami do przyczółku i dotrzyj na salę bankietową.
Wybij kilka robali, a następnie obiegnij salę od prawej strony (patrząc od schodów, z których zszedłeś do owej sali). Na końcu pomieszczenia znajdziesz dźwignię, którą musisz chwycić i przesunąć, aby otworzyć pierwszą część bramy.
Jest to lokacja, w której insekty będą pojawiać się non stop, więc spróbuj je ominąć w drodze powrotnej i wbiegnij na schody na prawo od wielkiej dziury na środku lokacji.
Przebiegnij między wrogami na koniec sekcji pomieszczenia, a znajdziesz drugą dźwignię. Zeskocz w dół i przebiegnij przez otwartą bramę - gdy ją przekroczysz, to oponenci przestaną Cię ścigać.
Po wysłuchaniu Ramona zniszcz dwa odważniki - jeden jest po prawej stronie, a drugi na dole po lewej stronie. Potem wejdziesz do miejsca poprzedzającego salę tronową. Pilnują ja dwaj wrogowie, którzy są ślepi, ale posiadają ostre jak brzytwa pazury.
W pierwszej fazie walki zajmij się atakowaniem zwykłych wrogów. Wystarczy biegać dookoła i zmuszać oponentów do atakowania swoich sojuszników, gdy Ci będą stali na ich drodze. Jeśli będziesz korzystał z bocznych ścieżek i zmusisz wroga do szarży, to ten po chwili rozpocznie siekanie wszystkiego na swojej drodze ostrymi pazurami, dzięki czemu bez straty amunicji pozbędziesz się normalnych oponentów.
Potem rozpocznij walkę z cięższymi wrogami. Obowiązkowo najpierw zajmij się tym, który nie jest opancerzony. Do walki z nim najlepiej wykorzystać karabin automatyczny typu TMP - jego czuły punkt na plecach jest łatwy do trafienia z tego typu broni. Ponadto możesz zmusić obu wrogów, aby ci także samodzielnie się atakowali. Na wielkim stole znajdziesz także ciężki granat odłamkowy, który warto zebrać i rzucić w przeciwników, gdy będą blisko siebie.
W przypadku drugiego wroga wykorzystaj rozsiane po całej arenie granaty błyskowe i odłamkowe. Pozwoli Ci to unieruchomić wroga z pancerzem i dokładnie wycelować w czuły punkt. Wykorzystaj albo strzelbę, albo pistolet (możesz także spróbować z eksplodującymi bełtami do kuszy), jeśli czujesz się na siłach i dobrze celujesz. Najlepiej spisze się tutaj jednak strzelba, ponieważ możesz być pewny, że strzelając w jego plecy, na pewno zadasz mu obrażenia.
Po walce zbierz obowiązkowo zapasy i przeszukaj dwóch ciężkich wrogów, u których znajdziesz kawałki, które włożysz do posążków ukazujących jednorożca. Potem przejdź do sali tronowej.
Poprzednia
Resident Evil 4 Remake - FABUŁAResident Evil 4 Remake - Rozdział 9: Głowa lwa, walczące zbroje, zbrojownia, galeria, sterowanie Ashley, zegar
Następna
Resident Evil 4 Remake - FABUŁAResident Evil 4 Remake - Rozdział 10: Sala tronowa, kanały, laboratorium, winda, zasilanie, potwór naukowca