Resident Evil 4 Remake - Rozdział 8: Wróg ogłuszający, czerwony lampion, kamienne tabliczki na drzwiach, pająk
Rozdział 8 - Resident Evil 4 Remake.
Po rozdzieleniu się z Ashley rozpoczniesz poszukiwanie dziewczyny. Nim to nastąpi, warto nabyć swój pierwszy pancerz u kupca. Później idź schodami do góry i zeskocz do lokacji, gdzie będziesz musiał zająć się wrogiem posiadającym latarnię.
Zabij kilku oponentów znajdujących się blisko Ciebie (warto rozwalić łatwopalną beczkę), a potem skorzystaj z drabiny z lewej strony lub przejścia z prawej strony, aby dostać się blisko wroga. Zabij go, korzystając z ciężkiej broni, po czym zabierz latarnię.
Wraz z nią wróć do miejsca, z którego wcześniej przyszedłeś do otwartej areny z mini-bossem. Nie musisz walczyć ze wszystkimi, aby uciec z tego miejsca - włóż lampion do ręki figurki, a brama automatycznie dźwignie się do góry.
Przejdź przez nią, a potem odbij w lewo. Idź długim korytarzem do kolejnych drzwi, których otwarcie jest równoznaczne ze spotkaniem z Adą. Po scence zbierz 3 tabliczki z pokoju (jedna jest w szafie za szybą), a potem zacznij je układać na drzwiach.
Przyglądaj się symbolom znajdującym się wokół ikony. Tarcza na górze musi być na tle kwadratowej figury, kiedy pancerz (niebieskiego koloru) znajduje się w sześciokącie. Rozwiązanie zagadki znajduje się na powyższej grafice.
Następnie przejdź do kolejnego korytarza i pokojów. Gdy odsuniesz szafkę, to zauważysz zmutowane pająki, które mogą przejmować kontrolę nad Galado.
Musisz najpierw zabić Galado, a dopiero potem rzeczonego pająka. Po tym zejdź schodami w dół i zniszcz odważnik, aby dźwignąć bramę.
Poprzednia
Resident Evil 4 Remake - FABUŁAResident Evil 4 Remake - Rozdział 7: Miecze, obrazy, tarcze z ikonami, woda, schody, platformy, ochrona Ashley
Następna
Resident Evil 4 Remake - FABUŁAResident Evil 4 Remake - Rozdział 8: Mury zamku, wieża, drzwi z symbolem, troll, armata, poszukiwanie Ashley