Cyberpunk 2077 poradnik - Bilet wstępu - wybory/decyzje
Podczas rozmowy V, Jackiego oraz przedstawiciela Maelstromów (Dum Duma), który pokaże Ci Flatheada, spotkasz także nieufnego Royce'a:
- Jeśli go popchniesz albo obezwładnisz, rozpęta się strzelanina i zabijesz mężczyznę, zostając przy tym zmuszony do walki z innymi członkami tegoż gangu.
- Jeśli wcześniej rozszyfrujesz otrzymany chip z pieniędzmi od Militechu, możesz powiedzieć mu, że jest w nim wirus, co nie spowoduje walki z Maelstromem. Zostaniesz jednak zaatakowany - podczas opuszczania budynku - przez siły wojskowej organizacji.
Po tej misji rozpocznie się walka o władzę w Maelstromie oraz Militechu. Finalne pozycje w gangu i korporacji potoczą się następująco:
Maelstrom:
- Gdy Royce zginie (podczas ubijania interesu lub podczas walki w magazynie), a podczas przebijania się przez siły Maelstromu w misji Bilet Wstępu spotkasz, a następnie uwolnisz Bricka (o tym, jak to zrobić, przeczytasz w opisie przejścia misji), to on przejmie władzę w tymże gangu. W innej sytuacji koronę nałoży Patricia, która nie będzie już tak pokojowa nastawiona do V (zablokuje ona pokojowe zakończenie pewnej misji pobocznej).
- Jeśli Royce i Dum Dum żyją, to oni będą wciąż władać Maelstromem. Będą Ci wdzięczni - o ile ostrzeżesz ich przed zagrywką Maelstromu - za pomoc.
Militech:
- Jeśli zastrzelisz Royce'a podczas rozmowy lub rozpętasz burzę w budynku Maelstromu, władzę będzie dalej posiadała Stout, która potem poprosi Cię o kolejną przysługę.
- Jeśli pokojowo załatwisz sprawy z rzeczonym gangiem (lub w ogóle nie spotkasz się ze Stout), władzę nad Militechem przejmie Gilchrist, czyli osoba, którą owa kobieta przetrzymywała w samochodzie.