Cyberpunk 2077 poradnik - Stróże bezprawia
Po ukończeniu wątku z Voodoo Boys zadzwoni do Ciebie kobieta, która chce się z Tobą pilnie spotkać. Udaj się na miejsce, aby pomówić ze zleceniodawczynią. Wsiądź do samochodu i poznaj małżeństwo, które wprowadzi Cię w zadanie. Po konwersacji odtworzysz wspomnienia ściśle powiązane z burmistrzem.
W pierwszej kolejności zeskanuj mężczyznę po lewej stronie (warstwa wizualna), a potem dźwięki obok mężczyzny, którym przed chwilą się zainteresowałeś (warstwa audio). W połowie nagrania zeskanuj drzwi po lewej stronie (warstwa wizualna), a potem przejdź na korytarz znajdujący się za Tobą. Tam zeskanuj ochroniarza oraz chorego psychicznie chłopaka w warstwie wizualnej. Ostatnim celem jest załączenie warstwy audio i nacelowanie na mężczyznę z implantami, który zamorduje strażnika.
Teraz możesz opuścić braindance za pomocą klawisza X. Teraz porozmawiaj z Jeffersonem, który da Ci numer do stróża prawa próbującego ochronić burmistrza. Zadzwoń do niego i jedź do kawiarni, aby z nim pomówić. Po zamienieniu paru słów wsiądź do samochodu i wybierz, gdzie w pierwszej kolejności chcesz się wybrać. Ja pojechałem do informatora w pierwszej kolejności:
Znajdziesz go wewnątrz sklepu, tuż przy ladzie. Gdy powiesz, że jesteś od Igora, rozmówca zacznie uciekać. Wyjdź ze sklepu i skręć w prawo, aby wejść do ciemnej uliczki. Tam spotkasz Rivera, który wyciągnie od informatora ważne informacje. Teraz zgódź się jechać na targ, aby porozmawiać z pracodawczynią zmarłego Horvatha. Gdy znajdziecie się na targu możesz przepytywać innych lub tego kompletnie nie robić, ponieważ to River znajdzie cel. Wypytaj kobietę o swój cel, a potem wróć do samochodu.
Na miejscu spotkasz chłopaków z Tygersów. Jeśli nie chcesz z nimi walczyć, uspokój ich (pierwsza opcja dialogowa od góry). Potem zagadaj do Rivera i wsiądź do samochodu, aby jechać do magazynu. Na miejscu dowiesz się, że jest to teren Animalsów. Aby dostać się na ich terytorium bez alarmowania, przejdź przez boczne przejście od zachodniej strony.
Potem przejdź przez kratę do stróżówki. Gdy z niej wyjdziesz wyłącz kamerę i przeprowadź zwarcie na przeciwniku na Twojej "12". Nadejdzie w międzyczasie także jeden od strony drzwi klubu - z nim także musisz się uporać, gdy już będzie odwrócony do Ciebie plecami. Po tym idź za znacznikiem i obejdź ogromną platformę, aby zabić dwóch wrogów po cichu.
Teraz otwórz kontener po Twojej prawej stronie i zejdź na dół, do klubu. Tam spotkasz kolejnych oponentów, z którymi musisz sobie poradzić używając broni palnej. Po tym wejdź na górę w stronę biur. W drugim wejściu po lewej stronie znajdziesz braindance, który - po założeniu - okaże się być wirusem, na który nadział się Rhyne. Teraz wyjdź z różowego pokoju i wejdź do biura znajdującego się na końcu budynku.
Załącz komputer i wejdź w zakładkę pliki, aby odtworzyć nagranie z czasu, kiedy to zginął Rhyne. Następnie przeszukaj klub lub opuść go wraz z Riverem. Skonfrontuj się z Hanem, a potem pomów z Riverem i pomów z nim o dalszych krokach w śledztwie. Teraz pozostaje Ci jedynie zadzwonić do Elizabeth Peralez, aby zdać raport o całej sytuacji. Aby to zrobić, udaj się do ich domu i powiedz, że Rhyne zabił braindance, a stoi za tym prawdopodobnie Holt. Potem opuść budynek, po czym misja dobiegnie końca.