Cyberpunk 2077 poradnik - Bilet wstępu
Ważne wybory w misji: "Bilet wstępu" - kliknij tutaj.
Po zapoznaniu się z mechaniką działania braindance'u, wyjdź z lokalu i zadzwoń do Stout, agentki Militechu. Wyciągnij komórkę (klawisz T) i wykonaj połączenie. Potem dojedź na miejsce - podczas rozmowy zostaniesz przesłuchany. Mów prawdę, aby nie zezłościć agentki. Po tym wróć do samochodu i jedź do Jackiego. Wraz z nim udasz się na region Maelstromu. Porozmawiaj przez interkom, a następnie podążaj calutki czas za kompanem, aż do windy.
Po otwarciu windy spotkasz strażnika, który zaprosi Cię na kanapę. Uspokój Jackiego i weź inhalator, aby się rozluźnić. W pewnym momencie dojdzie do sprzeczki: jeśli odepchniesz Royce'a, rozpocznie się walka z członkami gangu. Jeśli wyciągniesz broń, uda Wam się dogadać i wyjść z magazynu bez używania broni.
Po wyeliminowaniu trzech przeciwników udaj się do szybu technicznego. Dostaniesz się do niego wchodząc po drabinie, a następnie skrzynkach w małym pomieszczeniu. Przejdziesz do pomieszczenia, w którym znajdziesz wielu wrogów - wyeliminuj ich, a następnie możesz zainteresować się Brickiem zamkniętym w celi po lewej stronie, przy pokoju ochrony. Jeśli chcesz otworzyć jego cele, wejdź do pomieszczenia po prawej stronie (na skrzynce znajdziesz detonator - dezaktywuj go), a następnie wejdź w tryb hakowania i dezaktywuj panel prowadzący do celi.
W drugim pomieszczeniu czeka Cię jeszcze więcej walki. Pamiętaj, aby zmienić broń na lepszą (na pewno znajdziesz jakąś interesującą giwerę przy ciałach wrogów) chować się za przeszkodami i używać granatów. Dodatkowo, gdy zauważysz na interfejsie ikonkę granatu, uciekaj z miejsca, w którym się znajdujesz, ponieważ są to granaty zapalające, bardzo niebezpieczne. Po wyjściu z drugiego pomieszczenia przejdziesz na zewnątrz - tam czeka na Ciebie kolejna grupka, tym razem mniej liczniejsza, przeciwników.
Po dotarciu do garażu czeka na Ciebie ostatnia grupka członków Maelstromu. Po ich wyeliminowaniu znajdziesz się na zewnątrz, porozmawiasz z przedstawicielem Militechu, Jackiem, a następnie zadzwonisz do Dexa, co zakończy misję.