Cyberpunk 2077 poradnik - zakończenie 2 - Johnny Silverhand
W tym zakończeniu pozwolisz Johnny'emu przejąć Twoje ciało. Będzie to możliwe tylko wtedy, gdy wykonałeś wątek poboczny z Rogue.
Podczas przełomowego momentu na dachu bloku zamieszkiwanego m.in. przez Misty zgódź się, aby to Johnny załatwił sprawę z Arasaką - oczywiście z pomocą Rogue. Po chwili przeniesiesz się do Afterlife, gdzie poprosisz starą przyjaciółkę o pomoc.
Obudzi Cię Weyland, który zaprowadzi Cię do Rogue. Na miejscu weź wszystkie rzeczy z obu stołów i włóż do głowy drzazgę otrzymaną od kobiety, aby dowiedzieć się coś więcej o planie ataku na wieżę Arasaki. Po tym udaj się do Nixa, tutejszego netrunnera, aby wprowadził Cię w cyberprzestrzeń, gdzie spotkasz się z Alt. Podziel się z nią swoim planem, a potem wróć do rzeczywistości. Wsiądź do AV-ki, aby lecieć pod Arasaka Tower.
Gdy już się rozbijesz, zabij wrogów w ogrodzie i udaj się do Weylanda - jego miejsce pobytu rozpoznasz po unoszącym się dymie. Po uratowaniu go idź za znacznikiem i zabij przywódcę oddziału. Zabierz od niego klucz dostępu i przywołaj windę. Zjedź nią do atrium.
Gdy będziesz na 68. poziomie wieży idź od znacznika do znacznika, przeskakując przy tym barierki. Nie otrzymasz obrażeń, ponieważ jesteś wyposażony w specjalne buty. Gdy dostaniesz się do pomieszczenia kontrolnego, otwórz drzwi do serwerowni i podłącz Alt do obiektu. Po tym będziesz mógł spokojnie dostać się do Mikoshi - wrogów będzie eliminowała Alt.
Podczas otwierania bramy Smasher zabije Rogue, a następnie zacznie atakować Ciebie i Twojego towarzysza. Walkę zaczniecie, gdy będzie posiadał około 80% zdrowia. Początkowa faza walki jest bardzo prosta - wystarczy strzelać mu w głowę lub w plecy (on zapewne skupi się na Weylandzie, więc będziesz mógł go spokojnie obijać). Gdy poziom zdrowia oponenta zejdzie do 50%, wystrzeli on salwę rakiet (schowaj się wtedy za osłonami) i przywoła swoich dwóch kumplów, w tym robota, którego unieszkodliwisz strzelając w jego dwa działka na ramionach. Potem ponownie możesz zająć się Smasherem. Od teraz wróg będzie wypuszczał cały czas rakiety.
Warto w tym momencie schować się za jakimś filarem i ostrzeliwać go ze snajperki. Celuj w głowę, bowiem to zada mu ogromne obrażenia. Nie przejmuj się przyzwanymi przez niego przeciwnikami, bowiem będą oni znajdować się jedynie na piętrze. Po zabiciu Smashera zdecyduj o jego losie - pamiętaj, że to on zabił Johnny'ego. Jeśli chcesz go zabić, wyciągnij broń i strzel mu w głowę. Jeśli nie, wejdź od razu do Mikoshi (przed tym możesz podejść pod miejsce, gdzie zginęła Rogue i zabrać jej pistolet) i spotkaj się z V. Podobnie jak w przypadku zakończenia związanego z Nomadami, podejmij decyzję:
- Jeśli wejdziesz do studni, Johnny pozostanie w skórze V do końca swojego życia, a sam protagonista pozostanie engramem i będzie żył wspólnie z Alt.
- Jeśli przejdziesz przez most, przywrócisz V do jego ciała, lecz mężczyzna umrze po 6 miesiącach.
Od podjętego przed chwilą przez Ciebie wyboru zależy epilog. Jeśli pozostaniesz Johnnym, pomożesz swojemu sąsiadowi stać się muzykiem, a potem opuścisz Night City w poszukiwaniu nowych przygód. Jeśli przywrócisz V do jego ciała, mężczyzna spotka się ze znajomymi, a potem wyleci w kosmos, gdy zostanie mu już mało czasu.