Cyberpunk 2077 poradnik - Delamain: Reanimacja
Ważne wybory w misji: "Delamain: Reanimacja" - kliknij tutaj.
Po odzyskaniu kontroli nad siedmiona zbuntowanymi taksówkami Delamaina, sztuczna inteligencja jakiś czas później powie Ci, że ktoś wgrał jej wirusa do systemów. Udaj się do znacznika, aby go usunąć. Nie wchodź nawet do budynku głównymi drzwiami, bowiem są one zablokowane. Od razu obejdź budynek z prawej strony i wejdź drzwiami, które otworzysz posiadając 8 poziom technicznych umiejętności.
Po wejściu do środka przejdź do pomieszczenia kontrolnego i zhakuj sieć - aby to uczynić wystarczy posiadać 8 poziom inteligencji. Teraz wejdź w interakcję z monitorem i w zakładce lokalna sieć kliknij kafelek odpowiadający za otworzenie drzwi prowadzących do Delamaina. Będąc w warsztacie będziesz musiał zabijać stopniowo pokazujące się na Twojej drodze wrogie drony.
Pamiętaj, aby nie dotknąć podłogi, ponieważ jest ona pod napięciem. Otwórz od razu drzwi po lewej stronie i po eliminacji paru wrogów przejdź dalej. Aby to zrobić, wskocz na samochód znajdujący się na podnośniku i przeskocz na wysoką przeszkodę po prawej stronie pomieszczenia.
Będąc na kładce wskocz w okno widoczne po prawej stronie. Znajdziesz się na rurze, która pozwoli uniknąć Ci wielu przeszkód znajdujących się na dole. Otwórz właz prowadzący na dół, a potem popchnij auto, które pozwoli Ci przejść na drugą stronę. Przejdź pod samochodem będącym na podnośniku - na końcu jego strefy znajdziesz drabinę, która poprowadzi Cię do góry. Przejdź do drzwi - jeśli nie masz wystarczająco dużej ilości siły, wespnij się na kładkę po prawej stronie, która poprowadzi Cię do garażu taksówek Delamaina.
Biegnij na koniec pomieszczenia unikając przy tym rozwścieczonych SI. Wejdź po schodach do góry, a potem przeskocz na drugą stronę platformy. Nie wchodź do pomieszczenia - wskocz od razu na rury znajdujące się za nim, aby wejść do szybu wentylacyjnego. Gdy znajdziesz się na dachu głównego pokoju, wskocz do środka przez rozbitą szybę. Teraz przejdź do rdzenia - zdecyduj, co chcesz zrobić z SI.
Następnie opuść budynek bocznym wejściem. Po drodze dowiesz się, że Delamain podarował Ci jedno z jego aut - możesz od teraz z niego korzystać, kiedy tylko zechcesz. Po tym misja dobiegnie końca.