Cyberpunk 2077 poradnik - Dom Lalek
Ważne wybory w misji: "Dom Lalek" - kliknij tutaj.
Po rozmowie z Takemurą i Johnnym wyciągnij telefon i zadzwoń do Judy. Następnie udaj się do klubu i porozmawiaj z dziewczyną. Podczas rozmowy dowiesz się, gdzie znajduje się Evelyn Parker. Po wszystkim wyjdź z budynku - możesz przy okazji porozmawiać z Susie - i jedź do "Domu Lalek". Przed wejściem do lokalu siądź na betonie i poczekaj, aż nastanie wieczór.
Teraz wejdź do środka i porozmawiaj z recepcjonistką. Stworzy ona dla Ciebie specjalny profil, a także przygotuje dla Ciebie dwie lalki, z którymi możesz się zabawić. Jeśli jesteś zainteresowany kobietą, wybierz Skye, jeśli mężczyzną - Angela. Wnieś opłatę i wejdź do środka, a dokładniej do kabiny 9. Dzięki siedzącej tam lalce dowiesz się, że w Evelyn przesiadywała sporo czasu w kabinie 11, a więcej nt. kobiety może powiedzieć Ci Tom.
Na miejscu zbadaj ślady krwi na ścianie po prawej stronie, a także przeskanuj otwartą walizkę, w której znajdziesz nagranie z zajścia sprzed paru dni. Po tym skieruj się w głąb klubu, aby odnaleźć Toma w strefie VIP. Po chwili natrafisz na rozwścieczonego klienta i bramkarza. Pamiętaj, aby nie przechodzić przez główne przejście do tejże strefy, ponieważ zostaniesz wtedy automatycznie zaatakowany. Przejdź do toalet po lewej stronie i poczekaj, aż do jednej z nich wejdzie ochroniarz.
Obezwładnij go i zabierz jego identyfikator, aby po cichu dostać się do znacznika. Przed wejściem do windy zabij po cichu strażnika będącego w stróżówce i zabierz nóż oznaczony fioletowym kolorkiem "itemu". Przyda on Ci się, gdy będziesz już w strefie VIP, ponieważ przeciwnicy Cię zaatakują. Gdy się ich pozbędziesz, wejdź do kabiny oznaczonej numerem dwa, gdzie znajdziesz Toma.
Opowie on Ci o Woodmanie, którego znajdziesz na zapleczu. Warto wyposażyć się w jakąś giwerę, aby rozprawić się z resztą przeciwników. Po dotarciu do pomieszczenia, w którym znajdziesz oponenta, będziesz musiał się z nim rozprawić. Jest on mini-bossem, ale nie nie potrafiącym wyrządzić zbyt sporych szkód. Wychylaj się za osłoną, aby zredukować otrzymywane obrażenia. Po zabiciu go załącz monitor komputera i przeczytaj e-maile, aby dowiedzieć się, co stało się z Evelyn. Teraz opuść obszar zabijając po drodze ochroniarzy. Gdy już wyjdziesz z budynku wejdź do windy i zjedź do parteru. To zakończy misję.