Cyberpunk 2077 poradnik - Kwestia czasu
Po skonfrontowaniu się z detektywem Hanem, River będzie musiał zgłosić się do policji. Kompan zadzwoni do Ciebie parę misji później z kolejną prośbą. Zgódź się mu pomóc i udaj się do znacznika, aby rozpocząć zadanie. Poczekaj na murku na detektywa, a potem wsiądź do jego samochodu, aby obejrzeć szokujące nagranie z poprzedniego wieczoru. Potem wyjdź z samochodu i udaj się w stronę budynku, w którym River ma zamiar odtworzyć "sny". Aby wejść do laboratorium udaj się do znacznika i wejdź na krawędź widoczną poniżej:
Wejdź po drabinie na schody i otwórz okno prowadzące do środka. Teczkę z dokumentami bliskiej osoby Rivera znajdziesz w pomieszczeniu dziecinnym wysuniętym najbardziej na północ, tuż obok największego pokoju, w którym przeprowadzano badania. Zeskanuj skrzynkę, co spowoduje, że detektyw pojawi się w tymże miejscu automatycznie. Po chwili znajdzie Was pielęgniarka - wspomóż Rivera, aby koniec końców zgodziła się pomóc w rozwiązaniu sprawy. Po rozmowie z nią wyjdź z laboratorium frontowymi drzwiami, a potem wróć do samochodu Rivera, aby udać się do Joss.
Na miejscu idź za swoim towarzyszem aż do drzwi jednego z domków na pustkowiach. Tam znajdziesz matkę Randy'ego - pomów z nią nt. jej zaginionego syna, która pozwoli Ci przeszukać jego przyczepę. Zeskanuj i zabierz z półki obok szklanych butelek po alkoholu klucz, potem sprawdź gramofon na półce na wprost od wejścia, zabierz narkotyki leżące przy klozecie w toalecie, a potem wejdź do głównego pokoju Randy'ego - pod łóżkiem znajdziesz drogi komputer, który będziesz musiał złamać. Zrobisz to, jeśli będziesz posiadał 9 punktów inteligencji. Teraz przejrzyj każdą wiadomość.
Każdy wpis przejrzyj od góry do dołu (przesuń suwak), a potem spróbuj się przełączyć na inną wiadomość, aby bohaterzy zaczęli łączyć fakty. Rób tak w przypadku każdej wiadomości. Potem przełącz się na sieć i kliknij w wyświetlany obrazek, aby przejść na stronę Harrisa. Teraz przejdź do plików i obejrzyj dziwną kreskówkę, po czym opuść komputer (jeśli Twoja inteligencja wynosi 12, będziesz w stanie rozszyfrować IP wroga). Jeśli nie, to wyjdź z przyczepy z Riverem.
Skieruj się do mieszkania Joss, aby zjeść kolację, po czym się przespać. Obudzi Cię River, który wręczy Ci obiecany braindance. Podczas oglądania wspomnień pierwszy ślad ( w warstwie wizualnej) zbadasz, gdy Harris odejdzie od stołu. Potem, gdy będzie szedł za nauczycielem, zainteresuj się trofeum na półce po jego prawej stronie (warstwa wizualna), a potem kliknij X, aby zakończyć pierwszy braindance. Przeniesiesz się automatycznie do drugiego.
Już na samym początku przełącz się w tryb edycji i zbadaj chorą krowę, przy której znajduje się Harris, a także panel sterujący odpowiadający za bydło (oba ślady w warstwie wizualnej). Gdy dzieciak się odwróci, przeskanuj jego ojca (warstwa wizualna). Potem młody będzie szedł do krowy, której musi podać leki - po jego prawej stronie znajdziesz zastrzyk oraz suplementy odżywcze (na wprost) do przeskanowania (warstwa wizualna). Gdy Harris dojdzie do pomieszczenia technicznego, przejdź do kolejnego braindance'u wciskając klawisz X.
Teraz przeniesiesz się do wspomnień, w którym Twój cel jest już dorosły. Gdy będzie szedł w stronę wyjścia z pomieszczenia kontrolnego, zeskanuj widoczne powyżej przewody, zegar, beczki na ropę, ciała biednych ludzi, serwer, a także części elektroniczne, które zauważysz parę kroków dalej (warstwa wizualna). Gdy Harris przejdzie do głównego pomieszczenia, przełącz się na warstwę audio i zeskanuj głos wydobywający się z dachu. Przy wyjściu zeskanuj numer farmy i czołgającego się człowieka (warstwa wizualna). Na samym końcu zainteresuj się panelami spoza farmy, po czym wyjdź z braindance'u i zanalizuj tropy. Potem wsiądź do samochodu Rivera i jedź na miejsce, w którym prawdopodobnie przebywa "Piotruś Pan".
Gdy już będziesz na farmie, szybko dezaktywuj dwie wieżyczki po prawej stronie. Potem idź do obory - pamiętaj, aby nie nadepnąć na miny rozsiane na Twojej drodze! Potem szybko skręć w prawo, aby ominąć frontowe działka, których nie możesz wyłączyć. Wejdź po drabinie na dach i dostań się do wnętrza obory za pomocą dziury w szybie. River po chwili znajdzie Randy'ego i poprosi Cię o wyłączenie maszyny - zrobisz to z poziomu technicznego obory, tam gdzie przesiadywał Harris. Potem wróć do Rivera i odłącz od aparatur trzech więźniów, po czym wróć do detektywa, aby pomóc mu odłączyć pacjenta. Po tym zobaczysz, jak zabiera go Trauma Team - pogadaj z Riverem, po czym misja dobiegnie końca.