Outriders - Echa
Po dotarciu na kolejny region idź naprzód, obok rozwalonych ciężarówek. Przed rumowiskiem natkniesz się na berserków, wojowników oraz łowców - w pierwszej kolejności wyciągnij snajperkę i zabij tych ostatnich, aby nie musieć martwić się spadającymi na Ciebie błyskawicami. Potem idź do góry, rozwal przeszkodę i biegnij w stronę groty, aby rozbić obóz. Po scence pomów z Channą, aby przyjąć zadanie i rusz w stronę fortu.
Tradycyjnie, parę kroków dalej zostaniesz zaatakowany przez potwory. Wyróżnić z nich trzeba dwa skrzydlaki oraz pożeraczy. Musisz skupić się najpierw na tych drugich, bo to one będą Cię ciągle atakować. Uważaj jedynie na przygniecenia i zionięcie soplami ze strony gadów, które są sygnalizowane na mapie. Po starciu wejdź do zasypanego czołgu i wystrzel pocisk, aby dostać się do wnętrza twierdzy. Tam czekają na Ciebie dzicy w postaci m.in. pancernika. Przejdź przez drugą bramę i rozwal stojący Ci na przeszkodzie metal.
Kolejnym krokiem będzie eliminacja dowódcy łowców. Suma summarum możesz podbiec na platformę i szybko go zabić karabinem maszynowym, a potem schować się za osłoną i odeprzeć atak nadbiegających berserków. Po starciu zbierz notatkę informującą Cię o niejakim Monroyu i dostań się na kolejny region lokacji, którymi są koszary, a także posterunek. Po zabiciu pierwszej fali wrogów, załącz generator.
Tym razem czekają na Ciebie dwie fale wrogów. Najlepiej będzie, jeśli szybko pozbędziesz się wrogów znajdujących się w bunkrze i wejdziesz do niego, odsyłając będąc za osłoną resztę wrogów do piachu. De facto, swoją pozycję warto opuścić dopiero wtedy, gdy kapitan harcowników, napierający na Ciebie, zginie w drugiej fali. Po wszystkim, podejdź do centrum dowodzenia, aby wspólnie z Zahedim odkryć sygnał ratowniczy. Wróć do obozu i przedostań się na nowy region gry.