Outriders - Klasy postaci (piromanta, manipulant, niszczyciel, technomanta)
Outriders oferuje dokładnie cztery klasy postaci. Poniżej możesz przeczytać co nieco o każdej z nich:
Piromanta:
Głównym czynnikiem wyróżniającym tę klasę jest umiejętność władania mocą wulkanu. Piromanta polega na zdolnościach termicznych i związanych z ogniem - każde uderzenie w walce wręcz będzie parzyć przeciwnika, a w sporadycznych momentach wywoła nawet płomień, który szybko się rozprzestrzeni, zabijając przy tym przeciwnika. Ponadto, jego trzema najważniejszymi zdolnościami są: wybuch, unieruchomienie oraz zapłon, co daje nam do zrozumienia, że jest to bardzo mobilna postać nie stroniąca od bliskich starć z wrogami.
Manipulant:
Jak sama nazwa wskazuje, manipulant to klasa, w której głównym celem jest przechytrzenie wrogów. Wybierając tego bohatera musimy liczyć się z tym, że będzie on bardzo, ale to baaardzo mobilny. Przez większość czasu trzyma się na uboczu, obserwując swoich kompanów specjalizujących się w bliskich starciach i udzielając im pomocy z bezpiecznej pozycji, raz za ile dołączając do krwawej jatki. Aby to uczynić, wykorzystamy specjalne sztuczki (to właśnie w nich specjalizuje się manipulant), które pozwolą zainteresowanym m.in. ogłupić (przykładowo: spowalniając ruchy danej postaci), a następnie szybko znaleźć się w grupie wrogów i rozszarpać ich na kawałeczki.
Niszczyciel:
Niszczyciele są najpotężniejszą klasą w Outriders. Ogromne wrażenie robią ich dobrze zbudowane pancerze potrafiące przyjąć "na klatę" dziesiątki, jak nie setki kul wystrzeliwanych z giwer nieprzyjaciół. Ta klasa postaci jest bardzo przydatna na polu walki, bowiem dzięki swojej sile może ogłuszyć innych przeciwników nie tylko za sprawą uderzeń wręcz (wywołując wtedy również przykładowo efekt krwawienia), ale także swoich zdolności związanych z ziemią i grawitacją (może rzucać w innych bardzo ciężkimi przeszkodami). Trzema głównymi skilla Niszczyciela są: kinetyka, ochrona i sejsmika.
Technomanta:
Technomanta to najbardziej unikalna klasa, bowiem można nią walczyć w zwarciu, jak i na odległość. Jego głównym założeniem jest wspomaganie swoich towarzyszy na polu bitwy - bohater może nakładać rozmaite efekty na wrogów, leczyć towarzyszy, ale także chwycić za mini-guna i rozpętać spustoszenie. Moce technomanty skupiają się na przyzywaniu różnych rzeczy i zadawania dzięki nim obrażeń. Nie bezpośrednio, tak jak przykładowo Niszczyciel, a niebezpośrednio, ponieważ rozstawia je na ziemi i tylko czeka z ich aktywacją do momentu pojawienia się w pobliżu oponentów. Jego głównymi skillami są: rozkaz, gadżety, rozkaz.