Outriders - Granica
Po wyeliminowaniu ludzi Kanga wróć do obozu i skieruj się tym razem na wschód (patrząc się na Jakuba, idź za niego i skręć w prawo, aby dostać się w pobliże bramy. Na Twojej drodze staną perforo, ale nie powinieneś mieć z nimi problemów. Zniszcz skały i rusz dalej.
Będąc na moście natkniesz się na dwa stryksy (wyeliminuj je w pierwszej kolejności!), alfę perforo i matkę roju. Nie masz tutaj zbyt dużego pola do manewru, więc musisz obiegać most dookoła - osłonę znajdziesz po jego drugiej stronie, więc jeśli stracisz życie, lecz się właśnie tam za pomocą walki z pomniejszymi stworkami. Następnie zburz przeszkodę i przejdź do ostatniej lokacji w tejże misji.
Po aktywowaniu włącznika będą czekać na Ciebie dwie fale wrogów (przed podejściem do nich zaopatrz się w amunicję i ciężką broń, najlepiej szybkostrzelną). W tej pierwszej będziesz miał do czynienia ze znanymi Ci już potworami. Problemy zaczną się przy tej drugiej, gdy do walki dołączą oszalałe behemoty. Tak jak w poprzednich misjach, trzymaj je na odległość i nie daj się zajść małym perforo, bo gdy Cię zakleszczą, stracisz życie i rozpoczniesz grę od punktu kontrolnego.
Gdy behemoty się zbliżą, najlepiej uciekaj od nich eliminując w pierwszej kolejności pomniejszych wrogów. Zdolności mini-bossów są na tyle słabe i przystosowane pod bliski dystans, że nie powinni oni Ci wyrządzić zbyt wiele szkód. A jeśli już się zbliżą, to okrążaj je za pomocą monolitu znajdującego się na środku areny. Nie chowaj się za ciałami, bo ulegają one zniszczeniu.
Po starciu wbij nadajnik w ziemię i podbiegnij pod bramę, aby wejść na pustynię.