Outriders - Moloch - Walka z bossem
Po przejęciu bunkra spotkasz Molocha. To boss szóstego aktu gry, z którym walka może sprawić Ci trochę trudności. Przede wszystkim wyposaż się w szybkostrzelny karabin (nie bierz strzelby ani snajperki) z dużą ilością amunicji w magazynku. Altred korzysta z trzech głównych mocy - doskok, ognisty strzał, ognisty wir. Ten pierwszy nie jest niczym sygnalizowany i gdy do niego będzie się szykował, odskakuj na boki, aby nie dać się złapać w jego sidła. Dwa kolejne skille są sygnalizowane niebieskim kółkiem na mapie, więc miej oczy dookoła głowy i gdy tylko zobaczysz, że znajdujesz się w zagrożonym polu, odskocz na bok lub przerwij jego umiejętność. Ponadto, wir będzie za Tobą podążał przez minimum kilkanaście sekund, więc tak jak wspomniałem wyżej, bądź cały czas w ruchu.