Outriders - Nie ma jak w domu
Po uwolnieniu naukowca do Twojego obozu trafi Alfred, który poprosi Cię o utorowanie drogi do domu starca - miejsca, w którym się wychował. Skorzystaj z nadajnika umożliwiającego szybką podróż i teleportuj się na teren kładki - przejdź przez szubienice, a będąc w połowie niepodpisanej drogi, odbij w lewo, w stronę podpisanych drzwi.
W środku znajdziesz zwykłych i jednego cięższego wroga. Używa on moździerza, więc warto szybko wejść gdzieś za osłonę i zmusić go do przyjścia do Twojej pozycji - wystarczy, że strzelisz do niego kilka razy. Potem, gdy będzie już w pobliżu, powoli się cofaj i zadawaj mu obrażenia. Jest on na tyle powolny, że przyda się tutaj nawet szybkostrzelna snajperka.
Po wszystkim otwórz bramę i przejdź dalej (warto zebrać tytan po prawej stronie na skale) i zaczekaj na starca w wyznaczonym punkcie. To zakończy misję poboczną od Alfreda.