Outriders - Osąd
Po rozmowie z więźniem udaj się do twierdzy. Twój bohater automatycznie otworzy wejście do niej.





Będąc w środku schowaj się za osłoną i eliminuj wrogów. Będziesz miał tutaj do czynienia z amazonkami podbiegającymi do Twojej postaci, zwykłymi żołnierzami, a także łamaczami kości, których wyróżnia spora żywotność i wolne poruszanie się. Trzymaj się lewej strony powoli uważając również na oponentów znajdujących się na górnych poziomach twierdzy.

Po zabiciu wszystkich wejdź na piętro i wyeliminuj pancernika. Następnie z prawej strony zaatakuje Cię strażnik i trzech traperów. Ci drudzy nie będą pod Ciebie podchodzić, więc możesz po prostu się cofnąć i zająć się niebezpiecznym strażnikiem. Gdy już się z nim uporasz, wejdź do chatki Scurlocka. Koniec końców przeniesiesz się do jaskini, w której produkowano lek. W pewnym momencie usłyszysz krzyk Kanga, któremu będziesz musiał dać lekcje.

Po zabiciu kilku myśliwych (snajperów) i zwykłych żołnierzy przyjdzie czas na egzekutora Kanga. Posiada on sporą ilość zdrowia, a jego dwoma głównymi umiejętnościami jest szarża (sygnalizowana złotym promieniem wokół jego postaci) oraz trzy wieżyczki - jedna z nich potrafi strzelać, druga zamrażać, a trzecia wywołać krwawienie. Wieżyczek tych nie ma sensu rozwalać - zamiast tego biegaj wokół areny, aby nie być w pobliżu narzędzi wroga. Po wszystkim otwórz bramę i wróć do ekipy, aby zakończyć misję.