Outriders - Relikty
Po dotarciu do ruin miń nadajnik i dotrzyj do zawalonych ruin. Spotkasz tutaj ludzi Kanga, którzy będą tutejsze tereny patrolować.
W pierwszej lokacji spotkasz "Sima Białego", czyli mocniejszego przeciwnika, który będzie dysponował automatycznym karabinem snajperskim. Wystarczy, że i Ty w niego się wyposażysz i będziesz trzymał przeciwnika na dystans (de facto - on sam nie będzie chciał do Ciebie zbytnio się zbliżać), w międzyczasie zadając mu obrażenia. Po tym oczyść rumowisko i rusz przed siebie. Wbij nadajnik i przejdź na dziedziniec.
Z tamtejszej fali wrogów warto wyróżnić braci Grady, którzy potrafią - po zbliżeniu się do Twojej postaci - Cię zamrozić. Trzymaj ich na dystans i unikaj oznaczonych stref aktywacji umiejętności. Gdy znajdziesz się na polanie - wyeliminuj perforo i stryksy. Potem natkniesz się na pełzacza, więc ponownie, aby uniknąć jego laserów, cofnij się do tyłu (najlepiej za schody) i strzelaj do niego zza przeszkody. Możesz zająć się nim w pierwszej kolejności, a dopiero później dobiegającą do Ciebie alfą perforo. Po walce - wejdź do wnętrza wieży, aby ustawić nadajnik. Po tym automatycznie przejdziesz do sceny walki z odmienioną Bailey.
Tuż po przejęciu kontroli nad postacią wpakuj jeden magazyn w głowę przeciwniczki i od razu po tym schowaj się za jednym z filarów za Tobą. Była towarzyszka będzie próbowała użyć swoich zdolności, których nie unikniesz nie chowając się za przeszkodami.
Jej głównym skillem jest tworzenie "zagrody" z wystających kamieni. Skill ten zmusza nas do oddalenia lub przybliżenia się do Bailey (w zależności od zaznaczonego na mapie obszaru). Drugim jest fala uderzeniowa, która występuje nie zależnie od tego, czy jesteśmy za czymś schowani, czy też nie. W jej przypadku zawsze musimy uciekać do tyłu, aby nie być w obszarze uderzenia.
Trzecim skillem jest kamienna ochrona, najpotężniejsza umiejętność naznaczonej Bailey. Oprócz tego, że redukuje obrażenia, to jeszcze wyrzuca z siebie kamienie, które zadają nam sporo obrażeń. Bariera ta zniknie automatycznie, więc warto obiegać Bailey przy jednym z filarów i czekać, aż nie będzie w nią wyposażona. Z kolei czwarta, najczęściej spotykana umiejętność, to zwykła szarża, którą możesz ominąć za pomocą uniki.
Po wygraniu walki wróć do Jakuba i udaj się w głąb lasu, aby zbadać sygnał.