F1 22 - Setup Austria, tor Red Bull Ring - najlepsze ustawienia bolidu
Najlepszy setup na Austrię (Red Bull Ring) w F1 22.
Poniżej przedstawiamy najlepszy setup w F1 22 na tor Red Bull Ring w Austrii. Powstał on przede wszystkim z myślą o osobach jeżdżących na kierownicy/kontrolerze i bez najprostszych asyst. Więcej o dostrajaniu ustawień samochodu i najważniejszych opcjach z tym związanych znajdziesz dokładnie w tym miejscu.
Aerodynamika:
- Przednie skrzydło: 21
- Tylne skrzydło: 16
Przekładnia:
- Dyferencjał ze wciśniętym pedałem gazu: 60%
- Dyferencjał bez wciśniętego pedału gazu: 50%
Geometria zawieszenia:
- Pochylenie przednich kół: -2.50
- Pochylenie tylnych kół: -1.00
- Zbieżność przodu: 0,05
- Zbieżność tyłu: 0,20
Zawieszenie:
- Przednie zawieszenie: 6
- Tylne zawieszenie: 1
- Przedni stabilizator poprzeczny: 8
- Tylny stabilizator poprzeczny: 1
- Wysokość zawieszenia przód: 4
- Wysokość zawieszenia tył: 5
Hamulce:
- Ciśnienie hamulców: 100%
- Balans hamulców przód: 50%
Opony:
- Ciśnienie prawej przedniej opony: 23.8 psi
- Ciśnienie lewej przedniej opony: 23,8 psi
- Ciśnienie prawej tylnej opony: 23.0 psi
- Ciśnienie lewej tylnej opony: 23.0 psi
Po stworzeniu setupu pamiętaj, aby go zapisać (potem możesz go szybko wczytać) i podpisać nazwą toru. Na PC odpowiada za to klawisz F2.