F1 22 - Zasady fair play, jak jeździć i zachowywać się uczciwie na torze?
Zasady Fair Play w F1 22.
F1 22 świetnie smakuje w trybie sieciowym, jak i karierze. O ile w tym drugim nie psujesz nikomu rozgrywki swoją niewiedzą o zasadach fair play w królowej motorsportu, tak w multiplayerze już tak, co może doprowadzić do frustracji nie tylko Twojej osoby, ale również innych graczy, którzy chcieliby przejechać uczciwy wyścig.
Poniżej znajdziesz kilka złotych zasad, dzięki którym nie powinno dojść do nieporozumień na torze. Stosuj się do nich, a wzrośnie także Twoja ogólna ocena bezpieczeństwa w F1 22 Online, co pozwoli Ci doszukiwać w rankingowych rozgrywkach osoby, którym nie zależy na rozwałkach:
- Nie zmieniaj dwukrotnie linii jazdy w trakcie obrony - możesz wykonać na prostej jeden ruch w lewo lub prawo, ale gdy go już wykonasz, nie wracaj na wcześniejszą pozycję/
- Broniąc swojej pozycji, wykonuj manewr obronny nie później niż wtedy, gdy Twój przeciwnik zbliży się do Ciebie na dwie kreski ikony sygnalizującej pojazd w pobliżu. Jeśli jest ona już koloru czerwonego, to nie zmieniaj linii jazdy, bo doprowadzisz do wypadku.
- Nie zajeżdżaj przeciwnikom drogi przy wyjeździe z boksu.
- Nie wypychaj innych kierowców poza obręb toru, gdy Ci znajdują się na optymalnej linii toru jazdy w szybkich oraz wolnych zakrętach.
- Przy dojeździe do szybszych i wolniejszych zakrętów zostawiaj miejsce swoim przeciwnikom - jeśli jesteś na optymalnej linii toru jazdy, nie musisz odpuszczać jako pierwszy.
- Nie pchaj się na siłę, jeśli ktoś wcześniej zahamował - pamiętaj, że to on jest z przodu i to on dyktuje linię jazdy.
- W przypadku wypadnięcia z toru poczekaj, aż miną Cię nadjeżdżające bolidy - nikt z nas nie chciałby zniszczyć komuś swojego najlepszego występu.
- Staraj się nie ścinać ani nie poszerzać zakrętów - w trybach sieciowych od razu zostaniesz za to ukarany, więc lepiej odpuścić, stracić parę dziesiątych niż mieć doliczone parę sekund do końcowego rezultatu i zmniejszoną ocenę bezpieczeństwa.
- Przepuszczając szybsze bolidy, które Cię dublują, najlepiej zjeżdżaj z optymalnej linii toru jazdy.