F1 22 - Setup Monako, tor Monte Carlo - najlepsze ustawienia bolidu
Najlepszy setup na Monako (Monte Carlo) w F1 22.
Poniżej przedstawiamy najlepszy setup w F1 22 na tor Monte Carlo w Monako. Powstał on przede wszystkim z myślą o osobach jeżdżących na kierownicy/kontrolerze i bez najprostszych asyst. Więcej o dostrajaniu ustawień samochodu i najważniejszych opcjach z tym związanych znajdziesz dokładnie w tym miejscu.
Aerodynamika:
- Przednie skrzydło: 50
- Tylne skrzydło: 50
Przekładnia:
- Dyferencjał ze wciśniętym pedałem gazu: 60%
- Dyferencjał bez wciśniętego pedału gazu: 53%
Geometria zawieszenia:
- Pochylenie przednich kół: -2.50
- Pochylenie tylnych kół: -2.00
- Zbieżność przodu: 0,05
- Zbieżność tyłu: 0,20
Zawieszenie:
- Przednie zawieszenie: 1
- Tylne zawieszenie: 2
- Przedni stabilizator poprzeczny: 1
- Tylny stabilizator poprzeczny: 7
- Wysokość zawieszenia przód: 1
- Wysokość zawieszenia tył: 6
Hamulce:
- Ciśnienie hamulców: 100%
- Balans hamulców przód: 50%
Opony:
- Ciśnienie prawej przedniej opony: 24.3 psi
- Ciśnienie lewej przedniej opony: 24.3 psi
- Ciśnienie prawej tylnej opony: 23.0 psi
- Ciśnienie lewej tylnej opony: 23.0 psi
Po stworzeniu setupu pamiętaj, aby go zapisać (potem możesz go szybko wczytać) i podpisać nazwą toru. Na PC odpowiada za to klawisz F2.